25.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

כנגד כל הסיכויים

מי מחליף את גדי אריאלי,הבימה בחברון, רכבת העמק ,הבנטים ונוער הגבעות גורמים נזק ,הלא פוליטיקליקורקט וג’ודי


טראמפ נבחר לנשיא ארה”ב ופרצופיהם של השמאל התקשורת אמרו הכל. יונית לוי הפכה להיות שיחת היום שאחרי. את הפרצוף שלה אפשר להשוות רק לפרצוף של חיים יבין במהפך 1977 כאשר הוא פשוט אמר מהפך, אך היה ברור שזה היה היום ברע שלו.
כן זה היה היום הכיפורים של יונית לוי וחבריה. הם כבר הכינו את הספינים כיצד נתניהו יסבול מהילרי וכיצד אנשי שלום עכשיו הולכים לאנשי הילרי ומבקשים מהם שילחצו את נתניהו .
במשך הימים האחרונים סיפרו לנו כי הילרי ניצחה ושעכשיו היא עובדת על השגת רוב בסנאט. נו, אז אלו הפרשנים שמסבירים לנו למה שלטון הליכוד לא טוב ואלו הם שרצו לראות עוד לחץ על מדינת ישראל, אך טראמפ נבחר וכל הספינים התאדו.
יש משהו מדהים בהתנהגות השמאל בכל מקום. טראמפ נבחר וייכנס לתפקיד רק בינואר 2017, אבל אתמול כבר יצאו לרחובות אלה שנקראים דמוקרטים, כאלה שלא יכולים לקבל את הכרעת הבוחר .
בכל ארה”ב יש אלפי מפגינים, קומץ. אך זה כמו בישראל, יש מעט מפגינים ומנפחים אותם בתקשורת.
לפני 8 שנים נבחר אובמה כשחור הראשון עם מדיניות מוצהרת קיצונית שמאלנית, וכן הנבואות הקשות של הימין בארה”ב התבררו כנכונות. אין ספק אובמה קיבל פרס נובל על כלום ואין ספק אובמה היה המנוע להופעת דאעש .
בשוליים של הבחירות בארה”ב מתחילות הטענות כי תומכיו של טראמפ אנטישמים, נכון יש לטראמפ תומכים אנטישמים, אך האם להילרי לא היו? האם בעת כינוס הוועידה הדמוקרטית לא שרפו דגלי ישראל, כפי שראינו איך בכיכרות העיר המוסלמים שרפו דגלי ישראל ? ראו בקישור

ניצחון טראמפ יכול לעשות תיקון מסוים לנזק של אובמה.

לגבי התנהלות של טראמפ בנושא ההתנחלויות וירושלים אנחנו נראה שינוי לטובה רק צריך לזכור כי המתנחלים והממשלה צריכים להוביל את זה מבלי להגזים, כי זאת עלולה להיות חרב מתהפכת כי אם תהייה הגזמה מדיניות הממשל האוהד עלולה להשתנות.


רוקדים על הגגות
שוב הבנטים ונוער הגבעות מפגינים חוסר הגיון. כן, טראמפ נבחר וכן, הוא טוב לישראל. רק מה, במקום להפגין איפוק הם קופצים ורוקדים על הגגות .
במקום לתת לטראמפ להיכנס לבית הלבן מבלי להדליק מדורות שבהם הם גורמים לטראמפ ולצוות שלו לחשוב פעמיים, אז בבוקר של אחרי ניצחונו השדולה למען ההתיישבות כבר מתכנסת והחל הריקוד על הגגות.
בנט יוצא בהצהרות, לפעמים אתה תוהה האם הפרחח חבר באמת בקבינט.
מה שחבל רק ששוב כל מיני כאלה שאוהבים לשמוע את עצמם גורמים נזק למחנה הלאומי.
פעם היו פועלים וקובעים עמדות היום במקום עשייה אנחנו שומעים רק דיבורים.


גדי אריאלי

אפשר לברך את מנכ”ל הליכוד. הוא מתחיל דרך חדשה כיו”ר מכון היצוא. קודם כל בהצלחה לגדי ודבר שני בהצלחה לממלא המקום המנכ”ל סיסו צורי.
אין ספק שגדי יביא כבוד לליכוד ולעם ישראל.


רכבת העמק
השבוע ראינו את ההשקה של רכבת העמק כן החזון המשותף של ראש הממשלה ושר התחבורה.
לפני שבע שנים ישראל כץ התעקש על מספר פרויקטים. רכבת העמק הייתה פרויקט הדגל של שר התחבורה ולמרות שפקידי האוצר ניסו למנוע את הפרויקט בטענה שאינו ריווחי, ישראל כץ בגיבוי מוחלט של ראש הממשלה הלך וביצע את הפרויקט, כפי שעשה זאת לרוחבה ואורכה של מדינת ישראל .

רכבת העמק ישראל כץ ונתניהו

 

 


אילנה דיין
היה את התחקיר של אילנה דיין והייתה התשובה של נתניהו, אין ספק כי אילנה טעתה פעמיים. קודם כל הניסיון ליצור דרמה סביב התחקיר והקריאה שלה את תגובת נתניהו שהייתה מעשה שונה, אך אין ספק כי ההימור נכשל. ביום שאחרי הכל דיברו על התגובה ולא על התחקיר שמהרבה בחינות היה חלש. הוא חזר על רוב מה שפורסם, התחקיר הזה היה העלאת גירה נטו.
הדבר השני היה העיתוי של הפרסום, בשבוע של הבחירות בארה”ב הכל נדחק לשולים במיוחד כאשר טראמפ ניצח.


הלא פוליטיקליקורקט
אין ספק כי ניצחונו של טראמפ מוכיח כי המושג של פוליטיקליקורקט נדחק והציבור מוכן לקבל גם את הלא מוסכם. השאלה האם אצלנו יש סיכוי לאותו דבר או אולי מה שמגן על הדמוקרטיה הישראלית זהו מבנה פרלמנטרי של מפלגות.

ג’ודי ניר מוזס
השבוע צד את עיני פוסט של ג’ודי ואני מצרף והעתיד יוכיח.
אחרי שטראמפ ניצח, היא חושבת ברצינות להתמודד בעצמה על ראשות הממשלה. יודעת לשנוא מעולה:
חושבת שצריך להרוס את עזה כל פעם שתוקפים אותנו. חושבת שחייבים לנסות לעשות שלום עם הפלסטינאים ולתת להם מדינה משלהם, שאם יתקפו אותנו נוכל להרוס אותה ללא ניד עפעף.
גם אני שונאת את הג׳יהד הפמיניסטי, נשים מגעילות שרוצות לבנות קריירה ע״ח טינוף על גברים, ראה מיקרה ארי שביט.. שונאת מהגרים לא חוקיים שממלאים את הרחובות בדרום ת”א ומאיימים על התושבים באזור.
ועוד. לא מתה על גלידת פיסטוק. סורי, אף אחד לא מושלם.
שונאת פושעים, שונאת את הבירוקרטיה הישראלית, בזה ליועצים המשפטיים של המשרדים הממשלתיים שהורגים כל רפורמה, שונאת יועצים מושחתים לממשלה, רוצה עונש מוות למחבלים רוצחים, בעד הרעת תנאים משמעותית לאסירים בטחוניים נגד חברי כנסת שפועלים ומתבטאים נגד המדינה שלנו, שיעופו מהמישכן לאלתר.
אני נגד עוד המון המון דברים.
נ.ב עיתונאים יקרים, חפרתם, קדחת ניג׳סתם על הבחירות בארה״ב, יאללה לכו תעשו קניות באיזה אאוטלט ותניחו לנו כבר..


הצגה שונה בחברון
בעקבות מדיניות שרת התרבות מירי רגב הייתה השבוע הופעה ראשונה של תאטרון ה”בימה ” בחברון. אומנם יש גבול ניסו למנוע והסיתו כנגד יהודי חברון אך מדיניות משרד התרבות גברה על ההסתה.
שרת התרבות והספורט ח”כ מירי רגב השתתפה השבוע בהצגה ההסטורית שהעלה התיאטרון הלאומי “הבימה” בקריית ארבע-חברון

“יש כאלה שלא אוהבים את המאמצים שלנו להרחיב ולהגדיל את המעגל של השותפים בתרבות הישראלית. אמרו לנו: ‘לתמרץ מוסדות תרבות להגיע ליהודה ושומרון? חס וחלילה! זה חילול הקודש של חופש המצפון! זו פגיעה בעגל הזהב של העצמאות האמנותית!’. ולא רק אמרו – לאחרונה גם הגישו נגדנו בג”ץ, בטענה המופרכת שמבחני התמיכה החדשים פוגעים בערך השוויון”, אמרה השרה רגב



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אגף קשרי חוץ בליכוד מקדם קשרים עם מרוקו

הרויזיוניסט

ליכודניק אמיתי מצביע מחל בנשר

אריק זיו ויזר

בחזרה ל – 73′

אלי חזן

נילי אהרון בעתירה לבית הדין של הליכוד נגד ראש העיר ירוחם

דניאל נחמיה

עו״ד טלי גוטליב: ״מניאכ״ זה דוקו מעודן

מערכת ליכודניק

תקשורת כזב : אלי ורד חזן בביקורת על “הסדנה להנדסת תודעה”

אלי ורד חזן
דילוג לתוכן