23.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

המסר של ח”כ פלוסקוב לשבת

יש מצב שבעוד ארבעה ימים הכנסת תתפזר.
 
מתקשה להחליט מהו הרגש הכי דומיננטי שאני מרגישה כרגע אל מול הדהירה של הכנסת הזו לקראת פיזור והליכה לבחירות:
האם זו אכזבה, האם כעס, האם תסכול או אולי עצב ודאגה ממה שקורה כאן. 
 
המדינה שלנו נמצאת במשבר בריאותי וכלכלי חמור שנמשך כבר כשמונה חודשים ושבגללו הוקמה ממשלת האחדות שאותה אנחנו עומדים לפרק. 
 
המשבר עדיין כאן: 3000 איש נפטרו בישראל מקורונה, המשק עובר טלטלה קשה, מערכת החינוך מתקשה לחזור לשגרה, ההשלכות הנפשיות והרגשיות של המגפה פוגעות בקשישים, בחולים, בילדים, בבני הנוער ובכולנו. 
 
אז אני בהחלט מאוכזבת: מאוכזבת מכך שהשותפים לממשלה הזאת לא מסוגלים להתעלות על עצמם, לדבר, להתגמש, לוותר, למצוא פתרונות ולגשר על הפערים לטובת המדינה שלנו, שהדבר האחרון שהיא צריכה עכשיו הן בחירות. 
 
אני כועסת: בהחלט כועסת שבמקום לעבוד יחד ולהתגבר על המשבר הזה, השותפים עוסקים בהאשמות הדדיות, בסקרים, בחיפוש אחר רווחים פוליטיים, בסיכויים, תרחישים, תככים ומזימות. 
ואני גם עצובה: עצובה מכך שבמקום ממשלה מתפקדת שמביאה בשורות לאזרחים, אנחנו דוהרים לכיוון ממשלת מעבר משותקת ובחירות יקרות, מפלגות וכל כך מיותרות. 
 
אני דואגת, בהחלט דואגת ממה שקורה כאן ומכמה רחוק אנשים מוכנים ללכת כדי לממש את השאיפות הפוליטיות שלהם בזמן הכי לא מתאים, מהסיבות הכי לא נכונות ותוך התכחשות מוחלטת למציאות. 
 
העם מסתכל עלינו, רבותיי חברי הכנסת, והוא מצפה מאיתנו ליותר: 
ליותר אחריות, יותר סובלנות, יותר מאמץ ויותר מנהיגות. אין לי ספק שאזרחי ישראל רוצים שנעצור את הרכבת הדוהרת הזו, שנוריד מהפרק את הבחירות שיקרעו את העם הזה, שיעמיקו את המשבר וישבשו את המאמצים לצאת ממנו ולחזור לשגרה.
 
ויש תקווה, יש אור בקצה המנהרה, יש תחזית למיגור הקורונה ויש חיסונים שנמצאים בדרכם לעצור את התפשטות הנגיף. 
 
אזרחי ישראל עייפים: עייפים מחודשים רבים של משבר קשה, של אובדן בני משפחה וחברים, של הסתגרות בבית, בדידות, חוסר ודאות כלכלית, מתח במשפחה, ילדים ללא שגרה ומסגרת נורמלית ועייפים מאיתנו: מהוויכוחים בינינו, המשברים, חוסר היציבות, העוינות, ההתלהמות וההקצנה. 
 
ההיסטוריה של העם שלנו לימדה אותנו שבכל הפעמים שהיינו מגובשים ומאוחדים- שרדנו, ובכל הפעמים שהתפצלנו, התפלגנו ושנאנו- רק סבלנו. 
 
אני קוראת לשותפים הקואליציוניים שלנו לשקול את צעדיהם, לנהוג באחריות ולא להיגרר אחרי אשליות ועצות של בעלי אינטרס, להניח את האגו בצד, להקשיב ללב ולמצפון, לשים את טובת אזרחי ישראל ומדינת ישראל לפני הכל.
 
שבת שלום, חברים
שלכם, טלי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ישראל כץ: ״אין דרך להשיג את מטרות המלחמה בלי להיכנס לרפיח״

רועי אזולאי

דירוג סופי של המחוזות, והבטחות ייצוג

אריק זיו ויזר

Israel is Changing the Middle East

Eli Hazan

הליכוד סניף בודפשט

אריק זיו

אירוע השקת הקמפיין של צחי הנגבי באיירפורט סיטי

מערכת ליכודניק

הסתייגויות לדיל שיאן – פסל

מערכת ליכודניק
דילוג לתוכן