30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

כאילו לא התחלפה ממשלה. /מאת:שירן שבתאי

הבניה ביו"ש מוקפאת, שר הביטחון מתכוון לפנות מאחזים וראש הממשלה קורא להקים מדינה פלשתינית שמשמעותה עקירת ישובים.
וזאת אמורה הייתה להיות הממשלה שלנו, ממשלת ליכוד, ממשלת ימין, ממשלה התומכת בהתישבות. פעם טופל נושא ההתישבות על ידי ועדת שרים לענייני התישבות, אבל הליכוד ניבהל ומיד עם הבחרו מיהר למסור את מפתחות ההתישבות ביו"ש לידי שר ממפלגת העבודה, שר הביטחון אחראי בלעדי על המנהל האזרחי, הוא המחליט והוא הקובע מי יסגור מרפסת ומי יקים מחסן הוא גם שר החוץ לענייני יו"ש כי ליברמן גר בנוקדים ולכן אין לו זכות התבטאות בענייני משרדו.
ממה פוחד הליכוד? מדוע נוח לביבי שהטיפול בהתישבות יעשה באופן גורף על ידי מפלגת העבודה? מדוע הליכוד ממהר לוותר על ערכי היסוד שלו ?
והשרים, אלו שנבחרו בקולותינו, בני בגין וכחלון וסער מדוע הם שותקים?
בוגי דיבר וחטף, כמה שרים קם לעזרתו?
שנים עשר שרים וחכים חתמו על הפניה לראש הממשלה לא לפגוע בהתישבות. וחמישה עשר אחרים שתקו. מדוע?
אך מה לנו כי נלין על החכים. ואנחנו? היכן אנחנו?
על ביבי מופעל לחץ אמריקאי, על השרים מופעל לחץ מכוון ראש הממשלה, אבל עלינו, פעילי השטח, לא מופעל שום לחץ, אז מדוע אנחנו שותקים? מדוע אנחנו לא מביעים תמיכה בחכים נאמני ערכי הליכוד? מדוע איננו לוחצים על האחרים? מדוע אנחנו לא פונים אליהם ומביעים את דרישתנו החד משמעית מהליכוד לפעול בהתאם למצע שלו ולהתחיבויות שלו.
ולכן התארגנו, מספר חברים, לעשות מעשה. להקים את הפורום הלאומי בליכוד, פורום שיגבש חברים, שיוביל מהלכים, שיצא באמירות ציוניות לאומיות ברורות, שידרוש מעורבות ברורה יותר של הליכוד בקביעת המסרים הציונים של מערכת החינוך ובפיתרון בעיות ההתישבות ביו"ש מתוך גישה ציונית לאומית.
ביום ד' 9.9.09 יערך כנס פעילים ראשון במצודת זאב בשעה 18.00 תחת הכותרת "הליכוד עם ההתישבות" יהיו שם שרים, חברי כנסת אך החשובים ביותר תהיו אתם, חברי הליכוד שיגיעו. הכנס הזה יהפוך לקריאת השטח כלפי המנהיגות, אנחנו רוצים ליכוד שולט על פי ערכי הליכוד.
בואו להשפיע.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק משתתף בצערו הכבד של אלעד מרון על מות אביו

אריק זיו ויזר

הנגבי מתארח אצל צוקית במושב כיסלון

אלי חזן

כינוס מרכז הליכוד נגד למדינה פלשתינית/אביעד ויסולי

אריק זיו ויזר

מזל טוב למשה פייגלין שמתמודד לראשות הליכוד.

אריק זיו ויזר

שלמה פורטל לנבחרים: "אנחנו לא עבדים שלכם"

אריק זיו ויזר

נתניהו באירופה חוטובלי בשאנור

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן