19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

שנת ההתחלות של סילבן ודדוש

השר לפיתוח הנגב והגליל ואיציק דדוש פתחו את השנה החדשה בהשכנת (סילבן) שלום

ראש השנה בפתח וזה בדיוק זמן של התחלה חדשה ופיוס וסליחה.

 

בדיוק ברוח הדברים הללו הוזמן איציק דדוש  על ידי השר סילבן שלום למשרדו להבהרות ולסולחה וזאת  לאחר שיצחק נמרודי (חוק נמרודי) ונהגו משה סיבוני, שמעו ממנו את הסיפור האמיתי מדוע דדוש כועס ולא כפי  שסופר לו על ידי אחד העוזרים הפוליטיים שלו .

 

לפני כחודש התקשר נמרודי לדדוש ושאל אותו : “מה יש לך עם סילבן ?”

ודדוש סיפר לנמרודי למה הוא כועס וגולל את השתלשלות הדברים. נמרודי היה מופתע מהסיפור כי בלשכתו של סילבן סיפרו לו משהו אחר. הוא  אמר לדדוש : “גם אני הייתי מתנהג כמוך אם היו עושים לי את זה ואני רוצה שתבוא לכנס שאני עושה לסילבן, חיים כץ ומירי רגב”.

 

והנה לפניכם, גולשי וגולשות ליכודניק, הסיפור האמיתי ולא כפי שסופר לסילבן שלום על ידי אחד מעוזריו הפוליטיים .

לפני כארבעה חודשים הגיע השר סילבן שלום לביקור באור יהודה ולדדוש נודע הדבר רק ביום הביקור. כששאל את חברי הסניף והמרכז אם הם הוזמנו או שקבעו להם פגישה מוקדמת או מאוחרת עם השר כפי שנהוג  נאמר לו שלא. ויותר מזה, אחד העוזרים של השר אף אמר ,שאת דדוש הם לא הזמינו כי הם יודעים שהוא מסוכסך עם ראש העיר (ראש העיריית אור יהודה בא  מקדימה והתפקד לליכוד במטרה אחת כדי להעיף את חברי הליכוד האמיתיים שמוצאים את הנשמה בשביל התנועה). 

 

 דדוש לא סותר זאת אבל אומר שמי שחושב שראש עיר שהתפקד לליכוד לפני יומיים שווה את איציק דדוש  שהוא באש ובמים בשביל הליכוד יש לו טעות.

 

ואכן דדוש הגיע לכנס של נמרודי ושם נפגש עם נהגו של סילבן משה סיבוני  שאמר לדדוש :”שמעתי גם את הסיפור ואני רוצה שתיפגש  עם השר”.

 

ואכן, נקבעה פגישה שבא השר אמר לדדוש ש”אתה צודק, צודק, צודק””.  

 

כשסופר לו מדוע דדוש כועס  הוא הבין ומינה את נהגו הנאמן משה סיבוני לראש המטה  שלו בבקעת אונו.

 

איציק דדוש : “יש  עוזרים פוליטיים (אחד מהם שמן) של שרים וחברי כנסת,  שניזונים משקרים של ראשי ערים או ממקורביהם שהם פקדו הרבה אנשים לליכוד. לדוגמא: אחד כזה היה העוזר של גדעון עזרא שכיהן כשר להגנת הסביבה מטעם קדימה. ראש עיריית אור יהודה דוד יוסף (זה שהתפקד עכשיו לליכוד) אמר לו שהוא פקד 600 תושבים לקדימה. השר גדעון עזרא התלהב! וכשהיו הפריימריס של קדימה גדעון בקושי קיבל קולות מהמתפקדים של אור יהודה. הנהג של גדעון אמר לי איזה 600 ואיזה בטיח אסור להאמין לראשי הרשויות.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“הציור השבועי לילד” – איפוה משה פייגלין בתמונה? (תגובה למאמרו של יוסי שחר) /שבח שטרן

אריק זיו ויזר

ליכודניקים לנתניהו : גייס את החרדים

אריק זיו ויזר

שר התחבורה מר ישראל כץ במפגש חברים מסעדת עיין גליל בישוב מג’אר.

אריק זיו ויזר

הפעילות של מטה הבחירות הליכוד אור יהודה

אריק זיו ויזר

צוקית עבור אלו שזקוקים לה

עינר אביב

נס הליכוד בגאון והדר /קטי שטרית

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן