21.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

יריב לוין מאתגר את הדרג המדיני בנושא אכיפת הבנייה

יו”ר ועדת הכנסת חותר לאכיפה כנגד בנייה בלתי חוקית ערבית

יו”ר ועדת הכנסת, ח”כ יריב לוין (ליכוד), העלה היום 12/05/10 במליאת הכנסת  שאילתה דחופה לשר לביטחון פנים. במסגרת השאילתה נחשף כי המשטרה אינה מקצה כוחות לביצוע צווי הריסה שניתנו כנגד בניה בלתי חוקית של ערבים בירושלים, ובכך יוצרת מדיניות של אכיפה סלקטיבית הפוגעת בשלטון החוק. השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ אישר לראשונה בתשובתו כי הדרג המדיני אכן נתן בעבר הוראה למשטרה שלא להקצות כוחות לביצוע צווי הריסה שניתנו כנגד בניה ערבית.  כמו כן, השר הודיע כי כיום אין הנחיה כזו, וכי כבר בימים הקרובים תקצה המשטרה את הכוחות הדרושים לביצוע צווי ההריסה. 

היהודית בעיר העתיקה ולהביא לחלוקה דה פקטו של ירושלים. אכיפת החוק אינה יכול להיות בן ערובה לאיומים של ערביי ירושלים במהומות דמים. כל הוראה של הדרג המדיני לא לבצע צווי הריסה פוגעת פגיעה אנושה בשלטון החוק.
 אני מצפה כי כבר בימים הקרובים תמומש הבטחת השר לביטחון פנים ויוחל בביצוע עקבי של צווי ההריסה הרבים התלויים ועומדים כנגד בניה ערבית בירושלים, בנגב ובגליל.
על המשטרה להוכיח את נחישותה על ידי כך שתבצע תחילה את הריסת הבניה הבלתי חוקית שבוצעה על מבנה בית הכנסת בכפר השילוח, אשר אינה מבוצעת זה זמן רב. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

האם הקפאת הבנייה תמשך??

אריק זיו ויזר

“לפתוח בחקירה נגד מפלגת קדימה והעומדת בראשה”

אריק זיו ויזר

אלקין: מתחייב לעזור לעקורי גוש קטיף בחקיקה

אריק זיו ויזר

הח”כים הערבים מחו- חוק הדגל אושר

אריק זיו ויזר

יום תל חי צוין אתמול – ח”כ אופיר אקוניס ייצג את הכנסת

אלי חזן

יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין : “אפעל לעצור את מפגע המפחמות”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן