24.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

יועצו של ניר ברקת: “בוא נהרוג את ביבי”

את דברי ההסתה הקשים הללו אמר לא אחר מיועצו של ניר ברקת בישיבת צוות. כל הפרטים על ההסתה, הבגידה והנפילה למטה

 

 

ניר ברקת לא מצליח לשקם את מעמדו ולאחר שנפגע קשות בסיור סליחות מחברי ‘הקבוצה הירושלמית’ שדאגו שאף חבר כנסת לא יגיע, אתר ‘ליכודניק’ מביא אליכם את דברי ההסתה הקשים ביותר שנשמעו מפי יועץ של ניר ברקת. הדברים נאמרו בהקלטה ואף פורסמו בערוץ 10. כאשר הבחין אחד היועצים שהמצלמה פועלת קרא לעבר המסית “שששש”. לסרטון המלא לחץ כאן

Eyal_arad_Nir_barkat

ואלו דברי ההסתה מפי יועצו של ניר ברקת: “אני כמו כריש שמריח את הדם במים, לפרק את ביבי!” .. “אני רוצה להוריד אותו לגמרי!” .. “הוא מדמם לנו במים, מה עושה כריש כשמישהו מדמם במים?” יועץ אחר משיב: “תוקף” ויועצת נוספת מוסיפה: “הורג אותו” בשלב זה יועצו של ניר ברקת משיב בצעקה: “אז בואו נהרוג אותו!” יועצו של ברקת ממשיך ומפרט בצורה פיזית: “נשים לו את הרגל פה (מניח את ידו על הצוואר) .. כאן! ככה! ”  לאחר מכן ממשיך יועצו של ברקת “את ביבי שונאים! יש פה הזדמנות לפרק את האמ-אמא של האמא שלו!”. אז, יועץ נוסף מבחין שהמצלמה פועלת וקורא “שששש”. 

 

אלו רבותי, היועצים של מי שמתיימר לקרוא לעצמו ימני. כאמור, 100 אחוז מחברי הכנסת והשרים נמנעו מלהגיע לסיור הסליחות לאחר מעשה הנבלה של ניר ברקת כאשר הדיר את חברי ‘הקבוצה הירושלמית’ – מי שהגו את רעיון הסיור. כמחצית מחברי הכנסת, שכבר אישרו את הגעתם, נאלצו לבטל את השתתפותם וברקת מצא עצמו לבד במערכה וללא אף נציג ציבור. כך קרה שגם בפרסומים שהפיץ (כפי שמודגש) לא עמד במילתו.

_____

 

אפילו נחמה מצד נשות הליכוד לא הגיעה ואלו יצאו לבסוף לסיור סליחות בצפון עם ההסתדרות הציונית. ברקת חטף מכה קשה אך גם יועציו ננטשו כמו היועצת, אשת ההיי טק שברגע האמת ננטשה על ידי חברותיה מ”נשות הליכוד”:

NESHOT_HALIKUD

 

אך בזה לא תמה הסאגה, לאחר גל ביטולי ההשתתפות מצד חברי הכנסת, חברי סניף הליכוד בירושלים דאגו לארגן ערב סליחות משלהם באותו תאריך בדיוק בבית כנסת. השתתף לא אחר מאשר חבר הכנסת דודי אמסלם ויו”ר מועצת סניף הליכוד בירושלים , אילן גורדו. בזה הוכח כי הסניף תומך בצעירים ולוקח צד. משתתפים סיפרו כי הערב היה מרתק וכיבד בנוכחתו יו”ר השלטון המקומי חיים ביבס. כן, עכשיו זה מוכח, ברקת מאבד לגיטימציה לא רק בעיר הבירה, אלא גם בקרב בכירים במערכת הפוליטית-ציבורית.

__
יו”ר ועדת הפנים, חבר הכנסת בערב הסליחות המקביל. על הראש של ברקת.

 

בצל הרעש שנוצר לאחרונה סביב ארגון “בצלם”, בימים הקרובים יפורסם באתר ‘ליכודניק’ על הקשרים הבעיתיים של ניר ברקת עם ארגוני שמאל קיצוניים הנתמכים על ידי הקרן החדשה לישראל. חשוב כי כל ליכודניק ידע אודות פעילותו של ברקת מתחת לפני השטח והחתירה המתמדת נגד בכירי הליכוד. מ’ יועץ אסטרטגי אמר השבוע בשיחה סגורה “מי שפועל נגד ראש הממשלה חוטף ומי שיתקרב לברקת יהפוך למצורע. הוא לקח את כל היועצים שנפלטו ומשתמש במידע שצברו כדי לנגח את הבכירים שלטובתם עבדו בעבר”.

 

בשבוע שעבר התקיים אירוע הרמת כוסית של ממלא מקום ראש העיר בירושלים מאיר תורג’מן בהשתתפות חברי הכנסת דודי אמסלם ואברהם נגוסה. כמו כן לקח חלק באירוע גם איש העסקים רמי לוי. אורח אחד לא הוזמן אך נדחף בכח לאירוע: ניר ברקת. עד כמה נמוך יכול לרדת ראש עיר ולהזמין את עצמו להרמת כוסית? כתגובה יצאו ליכודניקים רבים מהאירוע בעת שברקת החל לנאום. מעשה זה של ברקת מעיד גם על חנופה וחשש מפני מימוש האיום של ממלא מקום ראש העיר מאיר תורג’מן שמא יחשוף את ההוכחות שיש ברשותו לכאורה בנוגע למימון שניתן על ידי ניר ברקת לתנועת “שלום עכשיו”. ברקת יודע כי חשיפת ההוכחות לתרומות לתנועת “שלום עכשיו” עלולה לחשוף את פרצופו האמיתי. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גם תנועת הריבונות בדרך לליכודיאדה

אריק זיו ויזר

הבהרה מליכודניק לגבי הבחירות לרשויות המקומיות

אלי חזן

ניצחון לליכוד במצפה רמון

אלי חזן

רונן שובל : צחי אל תלך ל – J Street

אריק זיו ויזר

איוב קרא: “איבדתי שני אחים לצבא הכי מוסרי בעולם”

אריק זיו ויזר

מהונגריה לליכוד באהבה

אריק זיו
דילוג לתוכן