19 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי באנר ראשי בליכוד

השלום ונפילת הגדרות

בנחיתה של נשיא ארה”ב דונלד טראמפ בארץ אמר ראש הממשלה : “מי יתן ויהיה קו ישיר מסעודיה לישראל כמו שמטוס של נשיא ארה”ב הגיע לכאן כעת”. הדבר היה נחשב כחלום מנותק מהמציאות אבל ראש הממשלה יודע על מה הוא מדבר.
.
משלחות סודיות במשך השנים בנו ברית חדשה מול איראן כולם רוצים לחיות הסוגיה הפלסטינית פשוט מפסיקה לעניין אותם די לדמעות אמר רבין המנוח כוונותיו היו רצויות לפי השקפת עולמו אך המציאות הוכיחה אחרת.

מחנה השלום האמיתי מגיע מתוך חוזקה כל אדם שפוי בעולם מתחיל לראות את העובדות בשטח המעמד ההסטורי שלראשונה הביא שלום שהוא מוהאדא שזה אומר בערבית משהו בין התחייבות לברית.

בהסכמים אין עיזים. הכל לטובתנו. טיסות שלנו כבר מעל סעודיה לאמירויות ולבחרין ולמזרח הרחוק הוצאת הגז מהאדמה והמפעלי האנרגיה שמגיעים לארץ הפוך אותנו לכלכלה עשירה וכן רכבות מהמזרח לסעודיה ומשם לישראל יביאו גז דרך נמל אשדוד לאירופה.
.
מגדלור של שלום שפרץ את הגדרות בא לנו כמתנה לשנה החדשה בכל שנה וברכותה ליכוד מלכוד של שלום מתוך עוצמה המשילות של מפלגת השלטון מתבצעת למרות המצב הפוליטי.

מגיע לראש הממשלה בנימין נתניהו את כל הקרדיט אם זה התחלה צנועה של ניתוח סמוי של נסיכה מבחריין בבית חולים רמב”ם ועוד פעולות שהשתיקה יפה להם בזכות מי שהיה השר לשיתוף פעולה איזורי איוב קרא ופעולותיהם של כמה משרי הליכוד שטרם נודעו.
.
היום מתגלה צדקת הימין האמיתי שמביא שלום של אמיצים. מתוך שלום זה יקויים העניין גור זאב עם כבש וגדי עם נמר ירבץ השם עוז לעמו יתן השם יברך את עמו בשלום.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קרא : “הסכם עם איראן מסוכן לשלום העולם”

אלי חזן

לאיזה אופיר אקוניס להאמין ביחס להתנתקות ?

אריק זיו ויזר

השכל וכץ עבור העולים החדשים

אריק זיו

עו”סים ומתפקדים לליכוד

אריק זיו ויזר

הבשורה על פי ריבלין

אלי חזן

הנאום של טובה מעוז לרגל יום השואה

דילוג לתוכן