26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

יוזמה של גילה גמליאל להקמת מרכזי צעירים – התקבלה בממשלה

הממשלה אישרה את תכניתה של סגנית השר גילה גמליאל להקמת 15 מרכזי צעירים ברחבי הארץ והרחבת פעילותם של מרכזים קיימים בעלות של 15 מיליון ₪ – 7 מיליון בשנת 2011 ו-8 מיליון בשנת 2012. זאת במטרה לסייע בחידוש פני החברה בישראל ולגבש מענה מוסדר ומקיף לצרכי הצעירים בישראל במסגרת הישובים בהם חיים.

מרכזי הצעירים מעניקים מענה והזדמנות לצעירות וצעירים בגילאי 18-35 הנמצאים בצמתי קבלת החלטות בנוגע לעתידם, ופועלים לקדם את חיי הפרט והקהילה בעיר. המרכזים מספקים מידע, הכוון, ייעוץ ובמה לצעירים במגוון תחומי החיים: השכלה גבוהה, תעסוקה, פיתוח אישי, התנדבות, מעורבות חברתית וקידום אמנים צעירים.

על פי התכנית, אותה הובילו ראש הממשלה בנימין נתניהו וסגנית השר לקידום צעירים, סטודנטים ונשים גילה גמליאל, תוך זמן קצר כל צעיר וצעירה יוכלו לקבל את מגוון השירותים באמצעות מרכז צעירים בעירו או בקרבת מקום מגוריו.
ראש הממשלה בנימין נתניהו ציין: “”אני מברך על נחישותה של סגנית השר גמליאל, הפועלת ללא לאות למען צעירי ישראל. החלטה זו, בצד החלטות קודמות של סגנית השר גמליאל לתמיכה וסיוע לגרעיני משימה, הענקת שנת לימודים אקדמית חינם לחיילים משוחררים בפריפריה בצד קידום תוכניות מגורים, תסייע לצעירים להתפתח ולהתקדם במגוון תחומים החל מההשכלה הגבוהה, דרך חיבור לשוק התעסוקה וכלה במעורבות חברתית בקהילה”.

סגנית השר גילה גמליאל ציינה: “למרכזי הצעירים חשיבות רבה והשפעה עצומה על צעירות וצעירים הניצבים בצומת של החלטות. החלטה זו מהווה נדבך נוסף בתכניתי להפיכת אוכלוסיית הצעירים במדינת ישראל למשאב לאומי וככלי לצמצום הפערים בחברה. מרכזי הצעירים יביאו בין היתר לפתרונות בתחומי התעסוקה, ההשכלה והדיור”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בלי חרות ובלי כיפה

אריק זיו ויזר

רק לתזכורת מי זה בנט

הרויזיוניסט

משרד התרבות והספורט יקים בגליל התחתון פארק רכיבה אולימפי ראשון מסוגו בישראל

אריק זיו ויזר

“קשה לתאר הצרימה שבהוצאת צו הפינוי בחברון”

אלי חזן

אדלשטיין מגנה את שריפת מועדון בית”ר

אלי חזן

בוגי: “הדור הצעיר ברשות מתחנך לשנאה לישראל”

אלי חזן
דילוג לתוכן