40.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

חברי מרכז מגזר לא יהודי מצביעים נגד הועידה

צוות חברי מרכז מהמגזר הלא יהודי מתביעים נגד הויעדה , מבקשים מחברי מרכז מהמגזר היהודי שיעמדו לצידם ויצביעו נגד הועידה עד שדרישותהם יתקבלו אצל ראש הממשלה וחלק משרי הליגכוד

התקימה ישיבת צוות חברי המרכז במגזר הלא אשר הם 90% מכוח הליכוד במגזר , והחליטו להצביע נגד הועידה שתתקים בקרוב.

חברי המרכז וכמו כן פעילי הליכוד בשטח המגזר אשר עשו כ 4500 התפקדות מוחים ודורשים מראש הממשלה למנות יועץ לראש הממשלה למגזר הלא יהודי, וכמו כן דורשים את המשרה הזאת חזרה מלשכת ראש הממשלה. אשר “נגנבה” במרימה מהם, אשר טוענים שמר שלום שלמה יועצו של ראש הממשלה השתמש במשרה זו , לאדם אחר ממגזר אחר.

הצות מבקש למנות פעיל ליכוד במצודה אשר יקשר בין חברי המרכז למצודה, נטען בישיבתם כי קוראים הרבה דברים והחלטות בליכוד והם אינם מודעים לה , עקב אי קיום תקשורת בין המצודה למגזר,,וטוענים גם כי מנכ”ל הליכוד מר גדי הבטיח משרה במצודה בכפר מגאר , בישיבה שנכח בה ח”כ ציון פניאן וכמה חברי מרכז ופעילים וחזר בו מהבטחתו.

הצות דורש ודורש בתוקף להעסיק יועצים פוליטים לשרי התנועה , בשביל לפתור את הבעיות של המגזר ויהיו אנשי הקשר בין השרים למגזר

הצות מבקש לפתוח סניפי ליכוד בכפרים הדרוזים, וטוענים שהתנועה גובה מהם דמי חבר תנועה כ 325000 ש”ח לשנה , ומהכסף הזה לא מגיע שקל אחד לכפרים אם זה היה באירועים , או בפתיחת סניפים.וכל האירועים שמתקימים במגזר על חשבונם הפרטי של חברי המרכז והפעילים.

הצות מבקש יצוג בכל הועדות במצודה, וכמו כן המזכירות.

הצות שלח הרבה מכתבים לראש הממשלה , ודרש פגישה איתו ,מלפני שנה, ועד עצם יום זה לא נענו מלשכתו של ראש הממשלה ,אם בחיוב או שלילה.

לכן הוחלט כצעד ראשון להצביע נגד הועידה , שתתקים אלא אם כן נענה ראש הממשלה בחיוב לפגישה איתם לפני הועדיה והחזרת התקנים והמשרות שהיעברו למגזר אחר או בוטלו בכוונה תחילה.

יו”ר מטה המגזר הלא יהודי

רכאד בריק

פלא’: 0545/295108

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מזרח תיכון חכם – עימות באלג’זירה

אריק זיו ויזר

שלום לך מר נתניהו, חג שמח וגמר חתימה טובה.

אריק זיו ויזר

סקופ מרוטר: מתפקדי תפנית עדיפים על מתפקדי ליכוד

אריק זיו ויזר

שובו של הסניף הירושלמי הגדול לפני שבת הגדול

אלי חזן

משה (בוגי) יעלון במפגש עם שמיניסטים בבית שמש: “אי הצבעה היא ביטוי לחוסר אחריות”/מאת: משה שפיבק

אריק זיו ויזר

“הפסקת אש” או סוף המלחמה?! /מאת: אבריאל בן דור

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן