29.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

שלום לך מר נתניהו, חג שמח וגמר חתימה טובה.

איני בטוח שאכן מכתב זה יגיע לידיך ואף על פי כן אצטייד בתקווה כי אכן תקרא אותו בלא שעוזריך ישליכוהו לפח האשפה הקרוב.
וודאי לי כי זמנך יקר ואין ברצונך לעסוק בעת זו בדברים שוליים כמו בעיות בסניפי הליכוד ברחבי הארץ, תלאות בנושאי רשימות לבחירות המוניציפאליות וכיו”ב מרעין בישין. מעשיך בחודשים האחרונים מוכיחים שוב ושוב כי כל רצונך הוא “לא לעשות גלים” למען תגיע בבטחה ובמהירות האפשרית לכס ראש הממשלה על מנת להציל בהקדם האפשרי את מעשי השטות של ממשלות אולמרט – לבני.
כפוליטיקאי הקורא (ובצדק) מעל לכל במה ל”בחירות – למען יחליט העם” לא ברור לי כיצד הינך מאפשר (באי הידיעה או באי העשייה) להתנהלות קלוקלת עד כדי זיופי בחירות מקדימות בתנועה בה הינך עומד בראשה. ראה נא את המתרחש בירושלים, בירת ישראל, בתל אביב, בטירת הכרמל, בנצרת עילית ובישובים נוספים.
בכל מקום ומקום מתפוררים סניפי התנועה עקב בחישה של בעלי אינטרסים שבינם לבין טובת התנועה והמדינה אין ולא כלום.
הראשונים להיפגע הם אלה הנאמנים לך ביותר, מר נתניהו. נאמנים אלה שהינם אנשים אידיאולוגים וחברי “הליכוד” בכל רמ”ח איבריהם נגפים בפני אנשים רודפי שררה וכבוד כמו ח”כ ישראל כץ האספסוף הסובב אותו ואפילו ע”י עוזרך מר שלום שלמה.

אתה, אדוני, אינך רואה ואינך יודע דבר. המידע המובא בפניך, מטעה, במקרה הטוב, וקלוקל והזוי במקרה הגרוע.

מה שאולי אינך מודע לו, אדוני, הוא כי מצב זה לא יסתיים בבחירות המוניציפאליות הקרובות אלה ימשיך ויזלוג לבחירות הבאות לכנסת. הסדקים החלו להיווצר בבחירות המוניציפאליות בשנת 2003 בעת שחברי התנועה מאסו בקיים והדירו רגליהם מהקלפיות או אף גרוע יותר, פעלו והצביעו לרשימות אחרות כמעשה ייאוש ואכזבה.
גם בבחירות המוניציפאליות יחזרו הצבעות מחאה אלה. אנו, אנשי השטח, שומעים זאת בכל מקום ובכל קבוצות פעילי התנועה האידיאולוגים.

אני קורא לך, מר נתניהו, להתערב מיידית ולהפסיק לאלתר את מחול השדים בסניפי התנועה שכן הצונאמי שהחל בעת האחרונה צובר כוח ועוצמה ויכה בכולנו הן בבחירות המוניציפאליות הבאות והן בבחירות לכנסת.

בכבוד רב.

אלעד מרון.

כותב שורות אלה היה ממקימי 6 מעו”זי בית”ר באיזור הדרום
חבר התנועה ופעיל בה משנת 1976 ומנהל 14 מטות ת”א בפריימריס שלך מול ח”כ סילבן שלום בשנת 2003.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כנס של בכירי הליכוד כולל שרים וחברי כנסת באולמי “ימי הזוהר” ברעננה

אלי חזן

ביקור של רא”ל במיל’ בוגי יעלון בבקעת הירדן

אריק זיו ויזר

הכנס של הכנסים

אריק זיו ויזר

מפגש חברים סניף ת”א עם סגן יור הכנסת ח”כ כרמל שאמה

אריק זיו ויזר

תמונות מכנס הליכוד העולמי -צילום טובה מעוז

בורסת השמות שבדרך ללשכת נתניהו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן