19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

התמודדות כצעיר ליכודי

אלי חזן ממשיך ללוות את צעירי הליכוד. הכתבה הקודמת על פעילת תא לביא משכה את תשומת ליבם של פעילי תא הליכוד באוניברסיטת תל אביב




בשבוע שעבר ראיינתי כאן פעילה של תא לביא – תא הליכוד באוניברסיטה העברית. הכתבה, כך מתברר, משכה את תשומת ליבם של צעירי ליכוד בקמפוסים אחרים. מספר פעילים ביקשו לשוחח איתי אבל בחרתי להתמקד בפעילות של פעיל אחד בתא והוא הסכים אבל בתנאי שאשאיר את שמו כשם בדוי. הוא איננו רוצה להצטייר כגורם חתרני אבל חשוב לו שהדברים ייאמרו.


נקרא לפעיל הזה שרון. שרון עצוב לנוכח המצב.

“אני פעיל מרכזי בתא הליכוד באחת האוניברסיטאות בארץ. אני מכיר פעילים רבים מכל המפלגות, וחש קנאה רבה כשאני שומע מה קורה אצלן. פעיל מיש עתיד מספר לי שהמפלגה עוסקת בהקמת מוסדותיה, והם מתכוונים להקים מוסד צעירים מסודר. רכז הצעירים שימונה הולך לקבל משכורת קבועה מהמפלגה והיקף השעות מהווה עבודה לכל דבר. הוא חולש על תקציבים של עשרות אלפי שקלים בשנה לתאים סטודנטיאליים ושילוב כללי של צעירים למוסדות התנועה המתהווים. גם במרצ, במפלגת העבודה ואפילו בחד”ש יש תקצוב של התאים המפלגתיים, סניפי צעירים ומוסד צעירים מסודר”.

ומה המצב אצלנו ? האם מה שתיארתי בירושלים שונה בתל אביב ?

“אצלנו כל זה לא קיים. הדוכן העומד לרשותנו הוא דוכן משומש עוד מהבחירות, החולצות לתא שלנו מומנו מכיסינו ואפילו פלאיירים ושלטים מומנו ע”י האגודה, הנשלטת ע”י מפלגה אחרת”.

מה התחושות שלך ?

“בעבר צעירי הליכוד ותנועת החירות היו אימפריה. ח”כים כמו מיכאל איתן, לימור לבנת, צחי הנגבי, ישראל כץ, מיכאל רצון ומיכאל קליינר התחילו בתאים הסטודנטיאליים וישר סומנו ע”י הנהגת התנועה כפוטנציאלים גדולים. אפילו לפני עשר שנים היה מוסד צעירים מסודר, שממנו בלטו השר גלעד ארדן, כרמל שאמה הכהן ויועצים בכירים נוספים. כיום, התנועה הרגה את המוסד הזה, דווקא אותה תנועה שמנהיגה הרוחני והנצחי זאב ז’בוטינסקי תבע את הרעיון שבלעדי נוער לא תיתכן שום תנועה (ומכוח ההיגיון גם בלעדי צעירים בשנות ה20 לחייהם)”.

יש לך כתובת עליה אתה יכול לשים את האחריות למצב הנוראי הזה ?

“עומרי אקוניס ואיתמר דוננפלד, רכזי הצעירים במצודה, עושים כל שביכולתם ע”מ לנסות להחזיר לצעירים את המעמד המגיע להם, אבל כשמוסדות התנועה והנהגתה מתעלמים באופן טוטאלי מצעירים ומסתכלים על כמות המתפקדים בלבד ולא על האדם שעומד מולם, גם ידיהם כבולות. הם קורבנות של המצב שנוצר בדיוק כמוני ופעילים אחרים.

בכתבה הקודמת המרואיינת איימה לעזוב. לי אין כל כוונה כזאת – מי שלא רוצה לקבל אותי כאידיאולוג צעיר ונמרץ שבאמת כל רצונו הוא לתרום, יקבל אותי בצורה אחרת כחבר בסניף המקומי ובמוסדות התנועה במגרש של המבוגרים. הרבה אנשים שאני מכיר קוראים לי עסקן. אבל זה לא נכון. אני הולך בדרך הליכוד, ואלך בה לאורך כל חיי. אני מתחייב קבל עם ועדה שאם יום אחד אשתלב בהנהגת התנועה, אעשה כל שביכולתי שהצעירים ירגישו שוב כחברים שווים, ולא כנטע זר, במוסדות התנועה”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קול קורא להתנדב ביום הבחירות ולעזור ללביא לנצח !!!

אריק זיו ויזר

“דרך הליכוד מאז ומעולם הייתה גם דרכי האישית”

אלי חזן

אקוניס פיצץ את המצודה בצעירים

אלי חזן

לביא גלעד בר אילן : חושפים את האמת להתאחדות הסטודנטים

אלי חזן

אריה בתא לביא באוניברסיטת בן גוריון

אלי חזן

לייק ליו”ר צעירי הליכוד הנבחר

אלי חזן
דילוג לתוכן