11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

כשצעירים איכותיים מייצגים את הליכוד בברלין

דווקא בשבוע שבו מציינים מסביב לעולם את "שבוע האפרטהייד הישראלי" משלחת רשמית של צעירי הליכוד, בשיתוף אגף קשרי חוץ בליכוד, עושה חיל בכנס בברלין.

 

המשלחת מונה את ראש המשלחת, תמיר ורצברגר, וגיא חרץ, שיצאו ביום שלישי האחרון לברלין על מנת לייצג את צעירי הליכוד בכינוס הועידה של ארגון הסטודנטים הדמוקרטים האירופאיים – ארגון הסטודנטים הגדול ביותר באירופה.

עבור תמיר זהו הכנס השני של הארגון אליו הוא מוזמן, ולפעילותו בחודשים האחרונים, במסגרת אגף קשרי חוץ, ביחד עם מנהל האגף, אלי חזן, יש חלק גדול בעצם ההזמנה ובקיום הקשר עם הארגון, כמו ארגונים רבים נוספים.

לגיא זה אמנם הכנס הראשון בו הוא מייצג את הליכוד אך הנימרצות והמוטיבציה שלו מגשרות על הפער וההשתלבות שלו בין באי הכנס הייתה טבעית ומהירה מאוד, דבר המעיד על כישוריו ואיכויותיו.

קבלת הפנים עבור המשלחת הישראלית הייתה חמה ולבבית מאוד, הן מנציגים שכבר השתתפו בועידה הקודמת ואיתם הייתה הכירות מוקדמת והן מנציגים חדשים ופחות מוכרים. ניתן לומר שהתמונה שמצטיירת מנציגינו בברלין הפוכה לחלוטין מהתמונה שמציגה התקשורת הישראלית על בידוד מדיני וחרמות.

למעשה הרושם המתקבל הוא שמדינת ישראל והסכסוך הישראלי-פלסטיני בפרט לא ממש בראש מעייניהם של האירופאים, שמוטרדים בעיקר בעניינים פנים-אירופאים כמו משבר ההגירה והטרור האיסלאמי.

בין הרצאה לדיונים על החלטות הועידה מנצלים חברי המשלחת הישראלית את זמנם על מנת ליצור ולחזק קשרים עם ארגוני צעירים בכל רחבי אירופה, המיוצגים בועידה ולקדם יזמות חדשות לשיתופי פעולה עם צעירי הליכוד.

רבות נכתב כאן על המהפך שעוברים, בחודשים האחרונים, יחסי החוץ של הליכוד ולפי הרישומים שמגיעים אלינו מברלין ניתן להעריך כי משלחת צעירי הליכוד לכינוס ועידת הסטודנטים הדמוקרטים האירופאים, תורמת לכך ומוסיפה כבוד רב למפלגה כולה.

המטרה, נכון לעכשיו, היא להחזיר את הליכוד לחברות מלאה בארגון הסטודנטים הדמוקרטים האירופאים, תהליך שהחל כבר על ידי אלי חזן בכינוס הקודם בירובאן (ארמניה), וככל הנראה יעסיק את כל הנוגעים בדבר בחודשים הקרובים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יו"ר צעירי הליכוד בנשר – שרון בן סימון

אריק זיו ויזר

שימו לב לתא הליכוד באוניברסיטת אריאל

אלי חזן

חניכי בית"ר בתל חי- מניפים את נס הקרב

אלי חזן

אהבה במקום נכבה

אלי חזן

צעירי הליכוד מארחים – סיימון טמפלר

אריק זיו ויזר

הדרך לפשרה רצופה כוונות טובות

אלי חזן
דילוג לתוכן