21.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

הצוות הנשי של נתניהו

ראש הממשלה ויו”ר הליכוד בנימין נתניהו גיבש בימים האחרונים צוות היערכות לקראת הבחירות הבאות לכנסת, שאמורות להתקיים בנובמבר 2013. בהקמת הצוות מבקש נתניהו לאמץ את הדגם המקובל בדמוקרטיות מערביות ולפיו היערכות להתמודדות על ראשות הממשלה מתחילה אחרי אמצע הקדנציה.

 

מדובר בצוות לאסטרטגיה פוליטית-תקשורתית אשר ילווה את יו”ר הליכוד באופן מקצועי בכל ההיבטים האלקטורליים של פעילותו. בראש הצוות תעמוד אורית גלילי-צוקר, ד”ר לתקשורת פוליטית, ולשעבר עיתונאית ב”הארץ”, ששימשה בבחירות 2009 יועצת לשר הביטחון, אהוד ברק.

אליה יצטרפו אלינה ברדץ’-יאלוב, ד”ר לתקשורת אסטרטגית, שתופקד על הסקטור הרוסי ונטלי סולון, לשעבר מצוות משרדו של טל זילברשטיין,  שתרכז את הטיפול במדיה החדשה (אינטרנט ורשתות חברתיות).

את עבודת הצוות ילווה מכון לסקרי דעת קהל ובקרוב ישתלבו בו דובר פוליטי ומומחה פרסום שיפעלו כצוות יוזם ומגיב באופן אפקטיבי ורלוונטי לכרוניקה החדשותית השוטפת. הצוות יפעל כגוף נפרד לחלוטין ממערך ההסברה במשרד ראש הממשלה והוא יתמקם בלשכת יו”ר הליכוד במצודת זאב.

משימת הצוות היא לרתום לטובת מערכת הבחירות של נתניהו את הידע המעודכן ביותר בתחום הקמפיינים הפוליטיים ולשלב את נקודת המבט הנשית, שהיתה חסרה עד כה, בצוות המלווה את פעילותו של ראש הממשלה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השרה לבנת : “דו”ח אדמונד לוי פורץ דרך”

אלי חזן

הוזלת הרכבים כבר כאן

אריק זיו ויזר

חלוקת בית שמש מאבק צודק

“בלמנו את הירידה של השנים האחרונות בזכאות לבגרות”

אריק זיו ויזר

שר האוצר על דוכן הכנסת פתיחת דיון על תקציב המדינה 2009-2010

אריק זיו ויזר

דברי ראש הממשלה בפתח ישיבת הממשלה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן