30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

השר סער: "דברי אולמרט- איוולת"

שר החינוך, גדעון סער, תוקף הערב בחריפות את דבריו של רה"מ לשעבר, אהוד אולמרט- ויתורים פוליטיים בירושלים הם בלתי נמנעים? הויתור הפוליטי מוצה כאשר סיימת את כהונתך כראש הממשלה

 

 

שר החינוך, גדעון סער, תוקף הערב בחריפות את רה"מ לשעבר, אהוד אולמרט: "ירושלים מעולם לא היתה בירתו של עם אחר זולת העם היהודי, לכן הצטערתי דווקא בבוקרו של יום ירושלים לקרוא מאת מי שכיהן כראש עיריית ירושלים דברי איוולת"

עוד אמר שר החינוך: "אולמרט אומר כי בירושלים ויתורים פוליטיים הם בלתי נמנעים ואני אומר כי הויתור הפוליטי מוצה כאשר סיימת את כהונתך כראש הממשלה"

 

השר סער אמר: "כשאני רואה כאן הערב את הנחישות לשמור על ירושלים בידינו- אין שום כוח שיכול לפגוע בריבונותינו על בירת ישראל המאוחדת"

השר סער פנה לקהל ואמר: "האם אתם מסכימים שעל החומות יעמדו מחבלים פלסטינים?"

"זה לא יקרה כי לא ניתן שזה יקרה" אמר השר סער והוסיף "בירושלים תהיה ריבונות אחת- בעיר העתיקה, בהר הבית, בהר הזיתים ובעיר דוד. את כל מסכת השקרים של אבו מאזן וחבר מרעיו המדברים על כיבוש ירושלים על ידינו ניתן לפורר עד דק באמצעות העובדות ההיסטוריות"



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

טורקיה : נייט

אריק זיו ויזר

עידן חדש אצל ישראל כץ : מינה את קטי שטרית לראש המטה שלו

אלי חזן

איתן: "הסרת הקלון מליברמן, קלון לישראל"

אלי חזן

שר התחבורה מפקיר את נוסעי התחבורה הציבורית?

אלי חזן

נתניהו בירך על חיסולו של בן לאדן

גמליאל ונתניהו בהצעה לפתרון בעיית הדיור

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן