38.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

סער נלחם עבור הקמת אוניברסיטה באריאל

שר החינוך גדעון סער הצהיר כי ימליץ למל”ג יו”ש לאשר את הפיכת המרכז האונברסיטאי אריאל לאוניברסיטה.

 


לדבריו, ההמלצה תינתן בהתקיים שני תנאים: עמידה של המרכז האוניברסיטאי אריאל ביעדים ובהישגים האקדמיים הנדרשים והבטחה לתקציב תוספתי שלא יבוא על חשבון האוניברסיטאות הקיימות.

סער ציין כי בינואר האחרון הוגש לידיו דוח ובו ההישגים האקדמיים של המרכז האוניברסיטאי אריאל וכי הדוח מגלה שהמרכז עומד בכל היעדים האקדמיים ואף מוביל בהם.

עוד ציין כי יסכם עם שר האוצר שהתקציב למימון האוניברסיטה הנוספת יהיה תוספתי. לדבריו, בשנות כהונתו כשר חינוך הביא לתוספת לתקציב החינוך השחוק. “לא אתן ידי לפגיעה בתקציב החינוך”, אמר.

סער תקף את ראשי האוניברסיטאות שהביעו התנגדות עזה להכרזה על המרכז האוניברסיטאי אריאל כאוניברסיטה. לדבריו, ראשי האוניברסיטאות סבורים שהמספר שבע (מספר האוניברסיטאות הקיימות היום בישראל) הוא “מספר קסם”.

“האוניברסיטה האחרונה שקמה בישראל הייתה אוניברסיטת חיפה. זה היה לפני 40 שנה. מאז אוכלוסיית ישראל הכפילה את עצמה פי 2.5”, אמר.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ריבלין: “מינוי הייגל ישפיע על האסטרטגיה האמריקאית בעולם”

אלי חזן

לאה נס: “הגולן חשוב היום מאי פעם”

אלי חזן

איך השרים של הליכוד הצביעו בהצעת חוק של ח”כ כרמל שאמה בנושא הקפאת הבנייה

אריק זיו ויזר

שר החינוך וראש הממשלה פתחו את שנת הלימודים בבית הספר “נופים” במגדל העמק

אריק זיו ויזר

אדלשטיין וסער מגנים בתוקף את ריסוס הכתובות ביד ושם

אלי חזן

עבר בקריאה שלישית: קידום נשים לדירקטוריונים של חברות ציבוריות

דילוג לתוכן