19 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

“הסטודנטים בשומרון שווי זכויות לסטודנטים בכל הארץ”

כך אמרה סגנית השר גמליאל שהוסיפה : “לכן הכנסנו את השומרון לתכנית ‘שנה אקדמית חינם’ עם הגליל והנגב”

סגנית השר במשרד ראש הממשלה לענייני צעירים וסטודנטים, גילה גמליאל, קיימה סיור עבודה מקצועי במועצה האזורית שומרון בלוויית יועץ ראש הממשלה להתיישבות גבי קדוש והצוות המקצועי של משרדה.
במסגרת הביקור נפגשה קיימו סגנית השר ויועץ ראש הממשלה ישיבת עבודה, בהמלכה קיבלו סקירה על הפעילות המקצועית המגוונת המתקיימת בשומרון בנושא צעירים וסטודנטים מראש המועצה האזורית גרשון מסיקה ועם מנכ”ל המועצה, אנשי מנהלת הקליטה במועצה, הממונה על מעמד האישה במועצה והצוות המקצועי העוסק בצעירים וסטודנטים במועצה, עם דיקן הסטודנטים במרכז האוניברסיטאי באריאל ועם סמנכ”לית המרכז.
לאחר מכן סיירו סגנית השר ויועץ ראש הממשלה באזור התעשיה ברקן, כפר תפוח והר ברכה.
בישיבת העבודה שהתקיימה בשלכת ראש המועצה, אמרה סגנית השר: 
“התפעלתי מהעשייה והפעילות שהוצגה בפניי כמו בכל ביקור שלי באזור התרשמתי מהפעילות במועצה, מהשכונות לסטודנטים, מצמיחת היישובים ומהאוכלוסייה האיכותית. אני סמוכה ובטוחה שסיום ההקפאה בסוף ספטמבר בשילוב המוני הסטודנטים שיגיעו בעקבות חוק שנה אקדמית חינם יעניקו תנופה נוספת לאזור. הסטודנטים בשומרון שווי זכויות לסטודנטים בכל הארץ, כך הם צריכים להרגיש וכך המדינה צריכה להתייחס אליהם ולחזק אותם. לכן הכנסנו את השומרון לתכנית ‘שנה אקדמית חינם’ יחד עם הגליל והנגב”.
 
גרשון מסיקה, ראש המועצה האזורית שומרון, הודה לסגנית השר על ביקורה ואמר:  “המועצה האזורית שומרון היא אחת המועצות הצעירות ביותר בארץ מבחינת הרכב האוכלוסיה, כמעט 50 אחוז מתחת לגיל 18.
 עתידנו לפנינו בעזרת ה’. הצעירים הם נושאי הדגל של ההתיישבות ואנו רואים בכל הישובים הנהגה צעירה, איכותית ואידאליסטית. אנו מתברכים בקליטה צעירה רבה של סטודנטים, מגמה שרק הולכת וגדלה”.
מסיקה הודה לסגנית השר גמליאל על פעילותה להכללת השומרון בחוק “שנת לימודים אקדמית חינם” וציין את יועת ראש הממשלה קדוש, שזמין בכל עת ופועל ברצינות ובמקצועיות תמיד למען ההתיישבות ביהודה ושומרון.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בוגי : “האחריות של סוריה”

אלי חזן

השרה לבנת ערכה הבוקר סיור במועצה המקומית קרני שומרון

אריק זיו ויזר

אביטל סיים תפקידו כמדען הראשי של משרד החינוך

אריק זיו ויזר

בוגי נפרד מראש השב”כ

אריק זיו ויזר

רק לתזכורת מי זה בנט

הרויזיוניסט

השר מרידור להגנת העורף?

אלי חזן
דילוג לתוכן