13.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

מהיום- הציבור יוכל להתמודד על מקומות פנויים של נציגי ציבור

ההצעה תקפה כנציגי ציבור בדירקטוריונים של חברות ממשלתיות

בעקבות פנייתו של השר מיכאל איתן לרו"ח דורון כהן, מנהל רשות החברות הממשלתיות, פרסמה היום לראשונה רשות החברות את רשימת הדירקטורים המכהנים מטעם הציבור בדירקטוריונים של חברות הממשלתיות. הרשימה כוללת את פרטי מועד סיום כהונתם, המקומות הפנויים שטרם אוישו בדירקטוריונים של החברות, וכן רשימת מועמדים לדירקטורים, אשר טרם נכנסו לתפקידם, אך מועמדותם אושרה על-ידי השרים הממנים. רשימות אלו,ע"פ הסיכום, יעודכנו באתר האינטרנט של רשות החברות באופן שוטף.

 

השר מיכאל איתן ברך את רשות החברות, ואת העומד בראשה, ואמר:

"מהיום, יאפשר הפרסום לציבור הרחב להתמודד על מקומות הפנויים והמתפנים בדירקטוריונים של החברות הממשלתיות, ויחזק את הבקרה הציבורית על החברות הממשלתיות. זהו צעד חיוני של שקיפות, במסגרת מדיניות ממשל פתוח של ממשלת ישראל, והוא יחזק את הדמוקרטיה ואת האמון של הציבור בזרועות הממשל". 

 

עוד אמר השר איתן כי ימשיך לקדם יוזמות מעין אלו, במגמה ליישם את עקרון השקיפות בפעולות הממשלה, והזמין את הציבור לשתף פעולה ולהציע למשרדו יוזמות דומות בתחומים שונים.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אדלשטיין: אסור שנהיה תלויים בארגוני הטרור

אלי חזן

השר פלד יכול לשיר : "קום והתהלך בארץ"

אריק זיו ויזר

ארדן: דגן מחבל באינטרסים של המדינה

אריק זיו ויזר

השר בוגי:דו"ח גולדסטון הוא עלילת דריפוס של המאה ה – 21

אריק זיו ויזר

עת הבריאות, עת העשייה

אריק זיו ויזר

כך תראה ממשלת נתניהו השניה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן