20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

המעוז של נתניהו במגזר הלא יהודי

מנהלת המטה המגזר הלא יהודי של מטה נתניהו היא טובה מעוז, אשר לפחות על פי תוצאות הפריימריז היא המעוז של נתניהו 

 

בפריימריז האחרונים עבד מטה ראש הממשלה בנימין נתניהו שעות נוספות. המאמץ שבו נקטו פעילי המטה הוכח בסופו של דבר כמאמץ נושא פרי. ננתיהו ניצח ללא עוררין. ואולם, מבט על תוצאות הפריימריז במגזר הלא יהודי מראה כי שם נעשתה עבודה יסודית.

מי שעמד בראשות מטה המגזר הלא יהודי היא טובה מעוז. טובה ידועה בעבודתה הטובה בצפון ובפרט בליכוד.  היא קיבלה עליה בהתנדבות את המטלה. 

86% הצבעה המגזר הלא יהודי – הרבה מעל הממוצע הארצי. 96% הצבעה לראש הממשלה בנימין נתניהו, המון מעל הממוצע הארצי. הדברים אומרים דרשני. 

מוכרחים לזכור שב – 80% מהסניפים הייתה הסכמה ולכן ההישג הרבה יותר גדול ממה שהוא נראה. שכן, לא היה לכאורה צורך להגיע אבל מצביעים הגיעו גם הגיעו. 

בנצרת, רהט, ג'וליס ו – 14 יישובים אחרים מרמת הגולן שבצפון ועד הדרום נתניהו קיבל רוב מוחלט. 

טובה ביקשה להודות לכולם : "אני רוצה לציין שהכל נעשה בעזרת האנשים הטובים שנתנו מעצמם ללא תמורה כספית. בליכוד יש אנשים נפלאים וזו אחת ההוכחות לכך". 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עד יום רביעי מועד לכינוס מרכז לגבי ועידה

אריק זיו ויזר

גמליאל : לדחות הבחירות למוסדות התנועה

אלי חזן

אסף מגן יתמודד לוועדת החוקה

אלי חזן

ח"כ איתם כמו כולם

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף אשקלון

אריק זיו ויזר

מי מטעה את המזכירות בנסיונות להחזיר חברים שהורחקו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן