19 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

מיכאל קליינר מתמודד לתפקיד נשיא בית הדין השל הליכוד

ח”כ לשעבר, עו”ד מיכאל קליינר, מתמודד לתפקיד נשיא בית הדין של הליכוד. ההחלטה נפלה ממש בימים האחרונים, לאחר שפנו אליו ראשי סניפים מרכזיים בת”א וראשי קבוצות והציעו לו את עזרתם אם יתמודד על התפקיד.

 

 

 

מיכאל קליינר, בעל משרד עו”ד, כיהן בכנסת העשירית, ה- 12, ה- 14 וה- 15. הוא שימש כיו”ר ועדת העליה והקליטה, מ”מ ועדת הכספים ויו”ר חזית ארץ ישראל.

 

קליינר שהינו חרותניק ותיק, הוביל את המאבקים הפרלמנטריים לבנייה בראס אל עמוד ובהר חומה ונקט קו לאומי-ימני נוקשה נגד מסירת שטחים ונגד חתרנותם של הח”כים הערבים ובראשם טיבי ובשארה.

 

“רבים שואלים אותי אם אני מועמד של נתניהו או מועמד נגד נתניהו – אומר קליינר – וחשוב לי להסביר שאני לא זה ולא זה. אני מועמד של הליכוד ולמען הליכוד. כל תפקיד תנועתי הוא היום בעל משמעות לא רק כלפי פנים. בעידן האינטרנט הכל חשוף ועומד לביקורת ציבורית, ואני מאמין שהתפקיד הזה דורש לא רק הבנה משפטית רחבה והיכרות מצוינת עם חוקת הליכוד, אלא גם יכולת להתמודד עם תקשורת לוחמנית וביקורת ציבורית”.

 

מאז הודיע על התמודדותו, קיבל קליינר עשרות רבות של פניות מכל רחבי הארץ של חברי תנועה שהתגייסו לסייע לבחירתו. גם מקרב השרים, יש לא מעט גורמים המצדדים במועמדותו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מילה טובה לאלון מהמחשב/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

השר יוסי פלד וחבר הכנסת ציון פיניאן בכנס פעילי ליכוד בתל אביב

אריק זיו ויזר

מי אישר את תנאי עסקת אבי הלוי ?

אריק זיו ויזר

לוח מועדים לבחירות בסניפים

אריק זיו ויזר

ישיבת מרכז ב 29 לחודש דצמבר

אריק זיו ויזר

נחמה קטנה לנתניהו העליון קיבל את בקשתו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן