25.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

עייני זועבי ואחרים

בעיצומה של השביתה ,רציתי לפנות ליו”ר ההסתדרות מר עייני ולאמר לו שהוא הגזים בממדי השביתה בנושא הקבלן למרות החשיבות של הנושא.

 

 

רציתי לאמר לו שאולי בגלל שהוא נרדם בשמירה בעת המחאה ההמונית בקיץ האחרון והתעורר ברעם גדול ולא מידתי בהשבתת המשק כולו, רציתי לאמר לו ייא עייני אל תהיה “אבו ענטר” על חשבוננו, נכון שיש לך בחירות בקרוב אז מה אני אשם שלא אוכל לנסוע ברכבת או ללכת לבנק, או ללכת בין ערימות הזבל ברחובות? ואז בדיוק הספיקו לחתום שטייניץ שר האוצר והוא על ההסכם שהלוואי ויביא לפתרון כל הבעיה.

וכך התפנה לי זמן להיזכר בפעולות ההצלה של ח”כ זועבי בעזרה לאחיה הפלסטינים הנצורים בעזה ובסיוע רב החשיבות בהשתתפותה בשייט הטורקי וההתעמתות עם חיילי צה”ל.

ורצית להזכיר לה להמשיך בפעולות ההצלה הברוכות ותארגן דחוף שייט דומה להצלת אחיה הסורים הנקטלים באכזריות בידי הסורים עצמם, לדעתי שם זקוקים לה יותר מהעזתים שנמצאים בהשוואה הסורית בבית הבראה.

אז מה דעתך ח”כ זועבי אולי תתארגני ותיקחי איתך לשייט הסורי עוד ח”כ דומיננטיים מהמגזר?

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בלוף השוויון בנטל וצבא ההגנה לממלכת יהודה

אלי חזן

1967: השוואת הקורונה למלחמה הנכונה‎

עקיבא שפיגלמן

חרד אני מהחרדים שאינם חרדים כל כך למדינה אלא לתמורה

אביגדור הדר

מצדיע לעיני ושטייניץ.

אריק זיו ויזר

כיצד נוכל לנצח

דירה עכשיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן