24.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
זאב בן יוסף

המימונה המדהימה של קטי שטרית

המימונה המדהימה של קטי שטרית

 

 

 

המימונה בביתה של קטי שטרית, ראש המטה של שר החינוך גדעון סער, הדהימה, הפתיעה, המתה ורגשה אולי יותר מבכל שנה. אומנם גם השנה הופיעו המוני פעילי הליכוד, כולל שרים וחברי כנסת, יחד עם בני משפחה וידידים של קטי, אשת ציבור אהובה ומסורה, בית”ריה מנוער. כבכל שנה נהנו מאות המוזמנים שהטריחו עצמם לבית שמש מכיבוד עשיר עם המופלטות והעוגיות המתוקות המשכרות על פי מיטב מסורת החג. שר החינוך גדעון סער הפתיע כשלבש גלימה צבעונית מסורתית של המימונה.

 

אולם למרות כל האישים החשובים והנכבדים שהגיעו, צד את העין במיוחד חבר כנסת אחד מסיעת קדימה, עותניאל שנלר, איש אמונו של ראש קדימה שאול מופז, שלא היסס להיכנס לשעה קלה לתוך גוב האריות הקואליציוני של הליכוד שהתקבץ בביתה של קטי שטרית.

לשאלות שהופנו אליו, האם ביקורו הוא מקרי או שיש לו משמעות פוליטית, חייך ח”כ שנלר ופלט משפט רב משמעי: “נו, בימינו ובמצבנו הכול עוד יכול לקרות…”.

שנלר הינו מהמתיישבים הוותיקים ביש”ע, היה בזמנו מנכ”ל מועצת יש”ע ועד היום הוא מתגורר ביישוב מעלה מכמש שביהודה. הוא התחנך בקיבוץ הדתי, היה חבר תנועת הנוער בני עקיבא, שם גם מילא תפקידים אחדים, שירת בצה”ל כקצין בחטיבת הצנחנים והגיע לדרגת אלוף משנה. בשירות המילואים שימש בתפקיד ראש מטה אוגדת יהודה ושומרון, עד שנבחר כח”כ מטעם מפלגת קדימה והיה סגן יו”ר הכנסת ה-17. במהלך כהונת הכנסת הנוכחית התבטא שנלר בחריפות נגד מנהיגת מפלגתו ציפי לבני ואמר כי מתנהל בקדימה “שלטון בולשביקי שבו חופש הדעה, הביטוי וההתייחסות הם אך ורק תחת הנחיות הקומיסר”, וכי “יועצים שידם קלה על הפייסבוק מנהיגים את המפלגה”. שנלר טען עוד שקדימה בדרך להפוך לשמאל קיצוני וכינה את ההתנהלות של מנגנון המפלגה “התנהלות סיציליאנית”. עם רקע והתבטאויות כאלה מובטח לח”כ שנלר שדלתות רבות ייפתחו בפניו בליכוד.

 

הגיעו השרים – גדעון סער, יובל שטייניץ, בוגי יעלון, יולי אדלשטיין. הופיעה סגנית השר לאה נס וחברי הכנסת – אופיר אקוניס, זאב אלקין וציפי חוטובלי.

היה שם גם אלי חזן, עורך “ליכודניק” והגיע לאחר מכן גם אריק זיו, מייסדו של האתר.

ראינו גם את האיש החזק של הליכוד בבית שמש, בעל ההופעה המרשימה – שלום אדרי, אפי להב – מרכז השדולה למען יונתן פולארד, בועז העצני שהגיע עם רעייתו וביתו הצעירה, פרופ’ עמנואל נבון – המועמד לכנסת במשבצת העולים, ברוך שלו מירושלים, רמי שוקרי, יו”ר סניף מטה יהודה וחבר מזכירות הליכוד, איילה שטגמן מרמת גן, צ’יקו כהן – ראש הליכוד בהסתדרות בירושלים, מאיר גרון מהמייסדים הירושלמיים, יעל שמרגד – יו”ר נשי הליכוד, דובי ברגמן – שליח הקק”ל בלונדון, דניאל כץ – יו”ר חוג תדמור, רפי בן-חור – מבכירי משרדי התחבורה והתיירות לשעבר,אלי כהן – המנכ”ל היוצא של מחלקת העלייה בסוכנות, יוני מלמד ויוסי חביב מירושלים.

באירוע הצבעוני בלטו בנוכחותם צעירים רבים, רובם סטודנטים, ביניהם גם פעילי חוג הגאווה בליכוד בראשות אוון כהן.

תשומת לב מיוחדת עורר המנכ”ל הצעיר החדש של “מנהיגות יהודית”, שי מלכה הנמרץ. כזכור – בעזרת תמיכתה של “מנהיגות יהודית” חוללה קטי שטרית מהפך מדהים בסניף ירושלים, כאשר זכתה שם בנציגות מחוז ירושלים לכנסת כשגברה על מועמד בכירי הסניף שמואל סלבין הוותיק, מנכ”ל האוצר לשעבר.

הגיעו גם צעירים כמו עו”ד נבון קצב המועמד לכנסת, עמרי אקוניס – רכז צעירי הליכוד, ירון לרמן, נציג התנועה הליברלית החדשה, אריאל מורלי – ראש תא לביא באוניברסיטה העברית, אורן הלמן – מנהל לשכת העיתונות, עומר שכטר – יועצו של ח”כ אקוניס, ניסים פדידה – עוזרו המסור של פרופ’ עמנואל נבון, משה איפרגן, נפתלי נאור, בֶּלָיינֶש יצחק-מקונן יוצאת אתיופיה – מנהלת בכירה במשרד החינוך, דני גפן, אלעד זמיר, יניב גבאי ואורטל שמואלי מבאר שבע.

 

ויסלחו לי כל האישים הרבים שלא הוזכרו לעיל, גם מאחר שלא תמיד ניתן היה לזהות אנשים בקרב הקהל העצום, וגם מאחר שאף לאחר לכתי עוד הוסיפו אורחים רבים לזרום אל המימונה המדוברת ביותר בליכוד.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יהדות וציונות חד הם

אלי חזן

יְרוּשָׁלִַיִם – שיר ליום שחרור ירושלים תשע”ג-2013

אלי חזן

מה חדש בברית האצ”ל?

אריק זיו ויזר

יבוטל שִכרון הכוח המשפטי

אלי חזן

הוויתור על קיר הברזל

אריק זיו ויזר

אבידר – השגריר המתאים באו”ם

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן