39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

הכהניסטים משתלטים על הליכוד

שרה אסקין, בתו של הרב אסקין פעיל הימין הקיצוני ששמו נקשר ברצח רבין וריצה מאסר בעקבות הצתת סניף של תנועת שמאל ואף היה מקורב לרב כהנא, משתלטת על תא לביא

 

 

תא לביא הינו תא סטודנטים אשר פועל ברוח ערכי תנועת הליכוד אך נדמה כי מה שהתרחש ביממה האחרונה רחוק שנות אור מערכי הליכוד ומההדר הבית”רי. בצעד נלוז של הרגע האחרון ושילוב כוחות מסוכן הצליחה להשתחל מועמדת קיצונית ואף להיבחר לתואר הנכסף.

 

כאשר נבעט משה פייגלין מתנועת הליכוד והגיע לעשירייה הרביעית, חשבו חברי הליכוד שבכך הסתיימה מלאכת ניקוי האורוות מפעילי הימין הקיצוניים אך מסתבר כי כיום ישנם קיצוניים מסוכנים בתנועת הליכוד אשר לא מהססים לומר בפה מלא שכוונתם היא להשתלט על מפלגת השלטון. הדרך לפסגה עוברת בתאי הסטודנטים בקמפוסים השונים.

 

כבכל שנה, נערכות בחירות לתפקיד יו”ר תא לביא באוניברסיטאות השונות. במשך קרוב לארבעה חודשים חרשו שני מועמדים את רחבי הקמפוס כחלק מן הקמפיין אותו ניהלו. השנה, יומיים לפני מועד הבחירות, החליטה להתמודד על תפקיד יו”ר התא לא אחרת מאשר בתו של הרב אביגדור אסקין. גילם הממוצע של חברי תא הסטודנטים הינו פחות או יותר 25 ורובם ככל הנראה לא מכירים את הייחוס המשפחתי ואת הרזומה הקיצוני של אביה של המתמודדת. תזכורת: אביה של שרה אסקין, המתמודדת לראשות תא הסטודנטים שהתווספה ברגע האחרון, ריצה עונש מאסר בגין קשר להצתת סניף של תנועת השמאל “דור שלם” ובעבר הרחוק יותר אף היה אחד ממקורבי הרב כהנא. שמו התפרסם בין השאר בעקבות טקס פולסא דנורא שקיים כנגד ראש הממשלה המנוח יצחק רבין. טקס עליו לא הביע חרטה.

 

על אף שהתחתנה, ממשיכה שרה אסקין להציג את עצמה ללא שם המשפחה החדש של בעלה ונושאת בגאון את שם משפחתה המקורי. 26 מתוך 49 בעלי זכות הצבעה הצביעו עבורה ולאחר ההצבעה כבר החלו להבין את גודל הבעיה. מרביתם לא הכירו כלל את המועמדת מכיוון שזו חיכתה עד יומיים לפני מועד הבחירות ובכך מנעה מן המצביעים להכירה לעומק.

 

אך לא כאן מסתיים הסיפור, מבדיקת מערכת “ליכודניק” עולה כי אסקין כלל לא התפקדה לתנועת הליכוד ואף איננה מעוניינת בכך. אסקין מצהירה כי תתפקד לליכוד לא בגלל שהיא רוצה אלא בגלל שהתקנון מחייב כך. חיפוש קצר בפרסומיה בפייסבוק מעלה תמונה מדאיגה באשר לחפיפה בין עמדותיה ובין מפלגת הליכוד. כך למשל, בבחירות האחרונות שהתקיימו לכנסת, הגיבה ביום הבחירות כי הליכוד הוא “הרע במיעוטו”. לא בדיוק תשובה חכמה כל כך עבור מי שאמורה לייצג ולהאמין בדרך הליכוד. אכן, לראשונה בתולדות תאי הסטודנטים של תנועת הליכוד, תעמוד בראש תא סטודנטים יו”ר אשר מתנגדת להיות חלק מהליכוד ואף מתנגדת להתפקד לתנועת הליכוד.

SARAH_ESKIN_17_03_2015

אסקין אשר ידועה בדעותיה הקיצוניות החלוקות על דרכה של מפלגת הליכוד והעומד בראשה ראש הממשלה בנימין נתניהו, לא חוסכת ביקורת גם על חברי כנסת נוספים במפלגת הליכוד. לא פעם פרסמה התנגדויות לדרכה של הממשלה ושל היושב בראשה. נדמה כי מבחינת הימין הקיצוני כל האמצעים כשרים כדי לנגח את מפלגת הליכוד מבחוץ וכעת גם מבפנים. ל’ליכודניק’ נמסר כי למעלה מ-15 סטודנטים מעוניינים לעזוב כעת את התא מכיוון שלא רואים בשרה אסקין דמות ראויה להנהגת התא. חבר כנסת אשר למד באוניברסיטה העברית והיה חבר גם הוא בתא הסטודנטים לפני עשרות שנים הביע דאגה מ”הכיוון הקיצוני אליה נושבת הרוח”.

SARAH_ESKIN_KNIFE

הסכין ואסקין.                צילום: מתוך פייסבוק

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך את פעולתה של תנועת לביא

אריק זיו ויזר

חבר הליכוד ברון

אלי חזן

חיזבאללה היא הסיבה העקרית לסכנות המרחפות על שלום לבנון

רגינה אברמוביץ’ – עולה בליכוד

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד-עצרת הזדהות עם חיילי צה”ל ותושבי הדרום

אריק זיו ויזר

ראש הממשלה מוקיר את הקבוצה הרשמית של צעירי הליכוד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן