26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

אהבה במקום נכבה

חברי תא לביא גלעד בבר אילן נטלו היום חלק בפרוייקט כלל ארצי, שהתקיים בקמפוסים של מוסדות לימוד רבים במטרה לחזק את הקמפוסים הציוניים ולהפגין אהבה לישראל כתגובה ליום הנכבה אשר אמור יצויין מחר. האירוע, "הפנינג אהבה לישראל", הציף את רחבי אוניברסיטת בר אילן.

 

במסגרת האירוע, אשר בו לקחו חלק עשרות סטודנטים, נשטף כל הקמפוס בצבעי כחול לבן. פעילי התאים חילקו לעוברים והשבים  סוכריות, ארטיקים ושערות סבתא צבועים בכחול לבן, וסחפו אותם אחריהם בריקודים. מצעדים התקיימו בכל רחבי הקמפוס כאשר דגלי ישראל מתנופפים סביבם. הסטודנטים המופתעים שמחו לראות את מפגן האהבה יוצא הדופן ולא היססו להצטרף לחגיגות. ברקע התנגנו שירים ישראליים אשר הדגישו את הזיקה החזקה של המשתתפים לארצם.

 

האירוע, כאמור, בא כתגובה לאירועי יום הנכבה אשר מתרחשים במהלך השנים האחרונות. האירועים הללו רוויים במקרי אלימות ושנאה נגד ישראל, כאשר גם ערביי ישראל נוטלים חלק ניכר בפעילות זו. לא פעם האירועים כוללים שריפה של דגלי ישראל, קריאות נאצה נגד המדינה, חסימת כבישים וזריקת בקבוקי תבערה.

 

"אנחנו שמחים ללמוד באחד המוסדות השפויים יותר בארץ", אמרו בלביא גלעד. "בזמן שבירושלים ובת"א מציינים את הנכבה, אנחנו יכולים לבוא ולצעוק בקול גדול שעם ישראל חי, ואנחנו גאים להיות חלק ממנו".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הליכוד חוזר למוסדות פוליטיים באירופה

אריק זיו ויזר

הקבוצה הצפונית לא מפסיקה לפקוד

אריק זיו ויזר

הליכוד מצליח באירופה?

Gilad Trugbild

תא לביא – גלעד במכללה האקדמית נתניה במבצע איסוף תרומות לפסח

אלי חזן

מה קורה בצעירי הליכוד ?

אריק זיו ויזר

כנס פתיחת תא לביא במרכז האקדמי למשפט ועסקים ר"ג

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן