39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

נבון במקום נכון בלב

ד”ר עמנואל נבון, מועמד לרשימת הליכוד לכנסת ה – 19, הגיע לפגישה עם תא האיחוד הצרפתי בירושלים 

 

 

השבוע ביום רביעי האחרון (25.1), לאחר תקופה בה נבנה תא האיחוד הצרפתי בירושלים, התקיימה פגישה בין המתמודד על משבצת העולים בליכוד, ד”ר עמנואל נבון, לבין גרעין התא אשר בראשו עומד ג’רמי שופן.

התא עובד בשיתוף פעולה מלא עם ד”ר עמנואל נבון וכן עם תא הצעירים של מכון לב. האיש שעובד עם התא בשיתוף פעולה צמוד מטעם התא במכון לב הוא דור סבן אשר פועל רבות בסיוע בניית התא וכן מעניק סיוע רב בכל המערך הלוגיסטי.

השאיפה של חברי התא היא שתא זה ישמש כתא עבור כלל העולים החדשים בארץ (נכון להיום כל המתפקדים בו יוצאי צרפת). ראשי התא רואים בתא זה הזדמנות לשיפור משמעותי באיכות החיים של העולים החדשים בארץ ומתכננים להתרחבות באוניברסיטאות נוספות: האוניברסיטה העברית בירושלים,אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, אוניברסיטאת בר אילן ברמת גן והמכללה האקדמית קריית אונו.

בפגישה עם ד”ר עמנואל נבון הועלו מספר שאלות וקשיים אשר אותם יש להעלות בסדר יום בכנסת ונשאלו שאלות רבות בנושאים רבים. החל ממישור קשיי הקליטה בענף התעסוקה וכלה בבעיות השפה.

ד”ר נבון העלה פתרונות נכונים מאוד ובעיקר ישימים.

נבון אמר בין השאר : “אני רואה בתנועת “הליכוד שלי” כוח חשוב וחיובי כדי לפקוד ולצרף עולים חדשים נוספים לתנועת “הליכוד”. כתושב אפרת שבגוש עציון, אינני זקוק להסברים על חשיבות ההתיישבות, וכעולה מצרפת, אני מודע לצורך לשכנע עולים ממדינות מערביות להתפקד לליכוד כדי להשפיע על עתיד התנועה. בניגוד לעולים מבריה”מ לשעבר, רוב העולים מארצות מערביות אינם פעילים בפוליטיקה הישראלית, אך עם מספרם הגדול (יותר מחצי מיליון אזרחים), ה”אנגלוס” וה”צרפתים” יכולים להוות כוח פוליטי לא פחות משמעותי מעולי בריה”מ לשעבר. היות ורוב העולים מבריה”מ לשעבר מצביעים ל “ישראל ביתנו” על אף המספר הלא מבוטל של דוברי רוסית ברשימת “הליכוד”, הגיע הזמן לתת ביטוי לעולים מערביים שלא קבלו עד כה ייצוג נאות בפוליטיקה הישראלית”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עומרי. לא שרון אלא עם חן

אלי חזן

הקבוצה הצפונית בכנס עם שר התקשורת והגנת העורף גלעד ארדן

אלי חזן

תא לביא מארח את חה”כ דני דנון בכנס בנושא “יום הנכבה דרך עיניים ציוניות”. /מאת אריאל מורלי

אריק זיו ויזר

כותרת בערבית: “צעירי הליכוד עלו במטרה להתסיס”

Gilad Trugbild

צעירי הליכוד בנתיב ההסברה

אלי חזן

סיעת הליכוד ברעננה מבקשת להגן על התושבים

אלי חזן
דילוג לתוכן