19.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

החייל,החתרן,והאוטיסטים הפוליטים – יומן פוליטי – אריק זיו

עבודה בעיניים” כך מרגישים החברים בליכוד, בקדימה ובעיקר במפלגת עבודה. שכן, נתניהו יתנהל בשבועות הקרובים כאישה מוכה אך נחושה לשמור על הבית.
נתניהו הוכה ע”י ליברמן, שילם כל הדרך להסכם ואילו עתה הוא מוכה על ידי ש”ס שרוצה ורוצה רוצה להחזיר “עטרה ליושנה”. בנוסף. הבית היהודי הפך ל”אוהל” בדרכו החתרנית של זבולון אורלב. בכלל, רבות דובר על החתרן הבלתי נלאה כמי שהפיל את ראשי המפד”ל ההיסטורית. מאז המר ז”ל כל יו”ר אכל חצץ מאורלב.

לאחר שציפי שיחקה במשחק עם הליכוד ואפילו לרוטציה לא שוויונית לא הסכימה, נדמה כי האקמול הפוליטי שמחזיק אותה הוא שתי מדינות לשני עמים אבל אסור לשכוח שלציפי ולקדימה אחריות בלעדית, כן בלעדית, על עליית החמאס בעזה. מי שזלזלה על חזון הטילים באשקלון ואשדוד מטרפדת הקמת ממשלת אחדות.

עכשיו העבודה בדרך לממשלה. נתניהו וברק שניהם תאומים פוליטיים שבעבר חתכו אחד השני ועכשיו הם הולכים להיות תלויים אחד בשני. ברק יודע היטב כי באופוזיציה קדימה תבלע אותו ואת מפלגתו, אך בתור שר ביטחון בתקופה שכזאת לא יהיה לו רע.

נתניהו מעריך כי ימי ממשלתו קצרים במידה ויהיה תלוי בשותפים הטבעיים שלו.

הבכירים בליכוד חיים בערפל כללי. רובם יודעים על המשא ומתן המתנהל מתוך הפרסומים והרכילות שהם שומעים. לדוגמה, בתחילת השבוע ניזון ח”כ ישראל כ”ץ כי נתניהו הולך לתת לו את תיק החקלאות, באמצע השבוע כבר הייתה הודעה כי יסרב לקבל את תיק החקלאות ובסוף השבוע כבר יש שינוי טוב מבחינתו שכן שר החקלאות יהיה כנראה שלום שמחון. כלומר, ההודעה שלו הייתה מיותרת, אולם היא מראה כי כולם חיים בערפל כללי.

יש לנתניהו לברק תכונה אחת משותפת. שניהם אוטיסטים פוליטיים. את שניהם מעניין האדם שעומד מולם כשלג דאשתקד, שניהם ללא רגש, כל מי שעובד איתם משול לכרטיס סים – כאשר גמרנו להשתמש לוקחים חדש והישן ילך לעזאזל, כך היה עם כל מי שעבד איתם.

נתן אשל הוא הכוכב החדש של נתניהו. שוב חוזר הניגון כאשר מגיע מנהל חדש לצוות של נתניהו מיד נעשית מחיקה של ההסטוריה ומתחילים מחדש. אין רציפות וזה גם מתאים לנתניהו שמתנתק מהתומכים. בעבר, כאשר נתניהו היה מגיע למפגשים של המפלגה היה חשמל, היום מסתכלים עליו כאובייקט להגעה לשלטון ולא יותר מזה.

כל תומכיו מהעבר בכל הרמות הרגישו כיצד נתניהו מתעלם מהם, עכשיו הם מחזירים לו ביחס קריר למרות מעמדו.

שלום אדרי מבית שמש היה חייל של נתניהו במשך שנים, שלום הוא האיש החזק בבית שמש, גם כאשר ראש העיר לשעבר דני ועקנין תמך בהתנתקות שלום אדרי ניצח אותו במשאל, וכך היה כאשר נתניהו התמודד מול שרון בפרימריז , אך האם נתן אשל יכול לדעת זאת? לא.

זאת דוגמה קטנה כיצד נתניהו מתנתק מאנשיו.

בשבוע שעבר הגדרנו כי לליכוד נשארו תיקיות והשבוע אנו עדים כי גם התיקיות הולכות ונעלמות.

גלעד שליט

מה לא נאמר ומה לא נכתב בעד החזרה בכל מחיר ונגד החזרה בכל מחיר. קשה להעריך מה טוב יותר,

אך ברור כי הטענה כי מאבקה המתעצם של המשפחה גרם נזק היא טענה מופרכת.

חה”כ גאולה כהן הגדירה פעם כי היא נגד החזרה של שבוי בכל מחיר, אך הייתה מספיק ישרה לומר אם היה בני שבוי הייתי הופכת עולמות כדי שיחזור.

הורי גלעד שליט חייבים לעשות הכל למען בנם, בין אם בשקט ובין עם ברעש גדול.

אני לא מבין כיצד הממשלה היוצאת נזכרת עכשיו לבדוק את תנאי האסירים מהחמאס. מה קרה לאחר שלוש שנים שאתם מתעוררים, חבורה של חסרי חוליות כאשר בננו גלעד נמק בשבי של החמאס אתם מאפשרים להם לקבל ביקורים ללמוד,לבשל, מה קרה.

ש”ס

מעניין שהזיכרון שלהם קצר שהרי במידה וימשיכו שוב בדרך הישנה הסחטנית מפלגה כמו שינוי תקום באורח בלתי נמנע שוב והסיסמא “בלי ש”ס” תחזור. על זה נאמר : תפסת מרובה לא תפסת. נקווה שש”ס תחזור למסלול שהיא תזכור שיש לנהל מדינה.

מי מלפני ליבני ומי מאחורי ציפי?

ציפי לא מבינה היכן יהיו שבעה חברי קדימה שירצו לפרוש תמורת תפקידים. היא גם לא יודעת מה זה להיות באופוזיציה. הרי היא התקבלה בליכוד כנסיכה בת למשפחה הלוחמת וכאשר שרון התהפך מדרכו התגלה לנו כי למען התפקיד היא מוכנה לשנות את דרכה, והרי רק כך התקדמה בתפקידים.

ציפי חבריך הם כמוך. האם בר און יכול לשבת באופוזיציה? הרי בר און לא היה מסוגל לשבת כחבר כנסת חדש כיו”ר ועדה. האם זאב בויים יוכל לוותר על השררה , הרי בוים כביתר”י בכאילו תמך בהתנתקות למען שמירה על יהודה ושומרון כך הוא טען, אך כאשר אולמרט דיבר על התכנסות בוים שתק. כאשר ליבני דיברה על ירושלים בוים נשאר לקבל את מרותה, ציפי איזה תפקיד צריך לתת לבוים כדי שיחזור לביתו.

האם סגנך מגלי והבה ממשרד החוץ יוותר על תפקיד במידה ויוצע לו? הרשימה להזכירך עוד ארוכה



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קו פרשת המיים של נתניהו

אריק זיו ויזר

רקמה חדשה בליכוד

אריק זיו ויזר

נטע זר בליכוד !

אלי חזן

להפריט את הליכוד – יומן פוליטי -אריק זיו

אריק זיו ויזר

ניחוחות אוסלו

אריק זיו ויזר

מדוע בחירות עכשיו ?

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן