18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי דעות

האם יש אלטרנטיבה שלטונית?

לאור מה שקורה בשנים האחרונות בפוליטיקה המסובכת והמסואבת שלנו, רוצה אני להביע כאן דעה שלבטח רוב הקוראים שיקראו אותה יסכימו עם הדברים שיובאו כאן?  השאלה המרכזית למעשה האם יש בכלל אלטנרטיבה שלטונית לשלטון הימין היום בישראל ככלל ובמיוחד תחת הנהגתו של ראש הממשלה הנוכחי בנימין נתניהו?

 

אם נרצה לבסס את ידיעותינו על דברים הנאמרים ונכתבים בתקשורת ככלל , אזי נוכל בקלות לענות לשאלה זו באמירה, בהחלט כן!  ישנן כמה וכמה אלטרנטיבות, רק שבנימין נתניהו יפנה את הבמה ונוכיח שאפשר . אך אם ננסה להיות הגיוניים ומחושבים יותר, אין ספק שנגיע בדיוק למסקנה ההפוכה שלמעשה היא היא האמת הצרופה שמנסים כל הזמן לטשטש אותה בדברי בלע בלתי נסבלים, בהסתות משולחות כל רסן ובנסיונות בדרכים לא דרכים להפיל ראש ממשלה בישראל, רק בגלל העובדה שהוא מצליח ומוצלח ובמצב שכזה אין במה להיאחז כדי להביא למצב של הפלתו. אז מה עושים? הולכים לדרכים הנלוזות והלא מכובדות ונאחזים בכל ענף שהוא במחשבה שדרכו ניתן יהא לשנות את המציאות העכשווית שבראיה נכוחה היא המציאות היותר טובה שיכולה להיות לצבור בישראל עם פער עצום בלתי ניתן למחיקה במציאות הישראלית שיש בה להביא הרבה רווחה לציבור ככלל.

 

צריכים להיות עיוורים כדי שלא לראות את ההתאגדות של כאלה שניתן היה לחשוב שלעולם לא יתאגדו ויתאחדו בשום נושא, אך כשמדובר בהפלת ראש הממשלה הנוכחי, כל הדרכים מותרות.  ובמה הדברים אמורים? לא מעט בכירים לשעבר ללא יוצא מן הכלל, מתחברים חיבורים בלתי אפשריים למען "המטרה הקדושה" להשפיע על היועה"מ מנדלבליט" גם אם הוא  אינו בדעתם.  

 

מאז קום המדינה לא היה מקרה דומה שכל הדרכים כשרות בעיני אלה המנסים לכפות את עצמם רק כדי להשיג מטרה שהציבו לעצמם ושלא באמת הם חושבים כך, אלא מוסתים בכל רגע נתון על ידי תקשורת עוינת ואובססיבית בצורה מחרידה כנגד אדם שלרגע לא מעלים בדעתם, אולי בכל זאת מדובר באחד שהוא כמו כל אדם אחר עשוי מבשר ודם ולא איזה ברזל שניתן להתיך אותו למרות שבאופיו החזק בהחלט ניתן להשוות אותו לברזל. או שמא זו הסיבה לאובססיה הבלתי נשלטת כבר?

 

כל המדינה כבר יודעת ומודעת שמכל החקירות שנוהלו הודלפו דברים החוצה באופן  מגמתי. רוב כלי התקשורת בחפץ רב דאגו להפיץ את הדברים גם אם הם לא מבוססים, כדי להיות שותפים להחלפת השלטון. אז איך עושים זאת? חוזרים שוב ושוב ועוד פעם ועוד פעם על דברים לא מבוססים ומלעיטים את הצבור כנגד, כדי לשכנע אותו בדברים . כאילו לא קיימת כבר במדינה נאורה ודמוקרטית כשלנו "חזקת החפות" כל עוד לא הוכח שהבן אדם אכן אשם כמו בכל מדינה מתוקנת.  לרגע כולם שכחו את הכללים הבסיסיים שעליהם צריכה וחייבת להיות מושתתת המערכת השיפוטית ובמיוחד במדינה דמוקרטית.  אין תולים אדם לפני שהוכח שאכן הוא אשם. כנראה אצל כל בעלי הענין הכללים במקרה זה אינם תופסים, גם עם במחיר הלעטת הצבור בדברים הרחוקים מאוד מהאמת הצרופה.

 

אותי מענין דבר אחד. האם ניסו כל המושפעים למיניהם לחשוב ולו לרגע כמה מאות מליוני שקלים(יש שמועה האומרת שכבר חצו את המיליארד) ואולי אף יותר בארץ ובעולם על החקירות הללו רק כדי להאשים ולהגיע כביכול לחקר האמת, כשלבטח בשלבים מסויימים החוקרים עצמם אינם מאמינים במה שהם עושים? 

 

האם מישהו מאותה קבוצת אנשים חשב ולו לרגע קט מה ניתן היה לעשות עם אותם סכומי עתק שכאמור ספק אם החוקרים עצמם מודעים לכמות האדירה של הכספים שנשפכו בנושא זה. כמה פרוייקטים ניתן היה לעשות לטובת ולרווחת הציבור בסכומי הכסף האדירים הללו?

 

האם מישהו מאותם אנשים חשב לרגע בהגיון כמה ניתן היה לשפר את מצב העניים במדינה ולהביא אותם לרמת חיים טובה יותר בהרבה פחות מהסכומים הללו? 

 

מקננת ההרגשה בליבי ובלב רוב הצבור במדינה שבשמאל ההזוי כבר פועלים מתוך יאוש ברור שכל ההשקעות שהושקעו, הושקעו "רק" כדי להפליל את ראש הממשלה על סף ירידה לטמיון. כי כולם כולל אנשי השמאל והעיתונאים ויתר התקשורת רואים וחוזים במו עיניהם את ההישגים האדירים שהוביל במדינה זה שהם כל הזמן מחפשים את ראשו. כל מי שיש לו שתי עינים רואה ונהנה, אך יש כאלה שעיניהם כלות מהדברים הללו ובתוך תוכם משוכנעים שהמדינה הפכה להיות מה שהיא בזכות מי שמוביל וכיף לחיות בה, שלא לדבר על עצם העובדה שברור לכל אזרחי ישראל, כולל אלה המנסים להתנכר בפומבי, שאין היום לשמאל בישראל כל אלטרנטיבה שלטונית שיכולה להיכנס לנעליים הגדולות והרחבות מדי בהן צועד ראש הממשלה הנוכחי.

 

הייתי יותר משמח אם מישהו היה מצליח להעלות אפשרות של איזה אלטרנטיבה מנהיגותית מצד אלה הקוראים (רק הם) לעצמם האליטה שבמציאות זה ממש רחוק מאוד מלהיות נכון ומציאותי.

 

לעיתים אני ממש נבוך שאותם אלה החושבים עצמם ל"אליטה" יוצאים מנקודת ההנחה ומנסים באמצעות התקשורת להציג מצג שווא כאילו רק להם ניתנה התבונה. כאילו רק לכם ניתנה התרבות ורק הם מתאימים להוביל את המדינה בכל התחומים. אם כך לאלה אומר בצורה ברורה וחדה. ימי קום המדינה נעלמו עם הפנקס האדום שבינתיים הפך לכחול. אתם כבר עשרות שנים מחוץ לממשלה ומה קרה בדיוק? המדינה רק התפתחה והתעצמה בצורה כזו שבשנים האחרונות כבר נחשבת למעצמת על בעולם המבין את כוחה בכל התחומים, עד כי מדינות גדולות יותר מגיעות כדי לקבל הדרכות בתחומים שונים אם מבחינת הסייבר או מבחינה בטחונית או כלכלית. למרבה ההפתעה הכל מבלי שאתם תהיו בשלטון ! אז באמת מה דעתם היום על המצב הבלתי סביר שהם מנסים להציג בצורה לא חכמה כלפי פנים והגרוע יותר כלפי חוץ.

 

בואו נהיה כנים עם עצמנו. בתקופה הזו גם ישנו מעמד מיוחד לוותיקים במדינה ולמייסדים שכבר אין מצב בו אין מתחשבים בדעותיהם ויש אוזן קשבת לבקשותיהם עד כמה שניתן ואפשרי.

 

לאור כל זאת מה עושים? בעידוד עיתונאים שמאלנים ותקשורת עוינת מרכזים בשמאל את כל המאמצים כדי   ללחוץ על מי שצריך לקבל את ההחלטות  הסופיות ורומזים שאם תתקבלנה החלטות שאינן לרוחם, לאחריהן לא יתנו לו מנוח על החלטה כזו או אחרת שאינה לרוחם. אבל אין לי כל ספק שהיועה"מ יהא יותר מהוגן ויחליט החלטה שמשקפת את המציאות הברורה לכל בר דעת בארץ ובעולם וללא משוא פנים או יראה מגורם כזה או אחר.  

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פוליטיקה חדשה – נורמות אפלות

אלי חזן

ליווי משטרתי בעת ביקור בהר הבית

אלי חזן

הרוצה לנצח במלחמה – שימנע אותה

אלי חזן

להגן על הדמוקרטיה מפני הקרן החדשה לישראל

אריק זיו ויזר

ציפי לבני – פתולוגיה של טפילות פוליטית

אריק זיו ויזר

הרשימה מסתדרת לנתניהו

פוסט בינגו
דילוג לתוכן