29.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

מה עושים במניות שלי?

כאחד מבעלי המניות של המפעל הגדול במדינה עם מחזור של מיליארדי שקלים החלטתי להפסיק להיות פראייר מאמין ולדרוש דוחות כספיים להשקעתי רבת השנים כבעל מנוי מתחדש במפעל הפיס.

 

 

וכך בערב חג הפסח ביקשתי מהיו”ר הנמרץ האלוף במיל’ וסגן הרמטכ”ל בעבר מר עוזי דיין דווח מפורט וענייני יותר של הכסף שלי ואולי מהדאגה מהידיעות על המאבק הפנימי של מקורבים להשתלט על השיבר של המפעל.

ואכן בימים אלה קיבלתי פרוט חשוב וענייני שהניח את דעתי שבכספי משתמשים למטרות נעלות וטובות,וכך ברוח הקושיות ששאלנו ערב חג הפסח מההגדה התחברו לי המספרים שקיבלתי בדו”ח.

אילו רק נתן לילדינו מפעל הפיס את מלגות הלימודים בסך 30 מיליון ₪ ולא הוסיף עוד אלף מלגות מלאות לתואר ראשון אז דיינו……..

אילו רק נתן מפעל הפיס אלף מלגות ולא הוסיף עוד עשרות יעדי סיוע עבור הרשויות המקומיות אז דיינו………

אילו רק הכפיל את המלגות ולא איפשר פעילות 5 שנתיות ב-300 מיליון ₪ לתרבות ואומנות אז דיינו………

אילו רק איפשר חלוקה שוויונית של הרווח בין המדינה לרשויות המקומיות ולא הכפיל את הסכום עבור כיתות לימוד וגני ילדים בשנה האחרונה אז דיינו………

אז נכון שהפסח עבר חלף לו ורשימת הזכויות וההשקעה הציבורית היא רבה וארוכה, אז זה גם נותן רקע לסיבות והנימוקים לניסיונות האיש ההוא ממעלות להשתלט על המשאבים האדירים האלה, שלנו, שמנותבים ליעדים חיוביים בניתוב נכון שוויוני וראוי של יו”ר מפעל הפיס שלא במקרה גם מונה ע”י ראש הממשלה, על כן כבעל מניות וותיק ולאחר שקראתי את הדו”ח אני קורא לראש ממשלתנו לגבות את האיש שמונה לשמור על “המוצב” הזה באומץ לב ועומד על משמרתו ללא חת! רק אז אני אהיה שקט ורגוע שהשקעתי לא עברה לגורמים אחרים ללא ידיעתנו וללא הסכמתנו!!!!

 

 

פריד אברהם.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

החסות של ארדוגן

אריק זיו ויזר

חדשות מזויפות מול המציאות

חיים פוזן

פרשת ויקרא- טהרת החינוך

אלי כהן

השמירה על ארץ ישראל והשכר

חיים פוזן

יש אמון במערכת המשפט

אלי חזן

תיאוריית מדינת ישראל כמדינה מטורפת

אלי חזן
דילוג לתוכן