29.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

דנון : “הועידה תחזק את התנועה לקראת הבחירות הכלליות”

סגן יו”ר הכנסת, ח”כ דני דנון, פנה אל רה”מ נתניהו וקרא לקיים את ועידת הליכוד מיד לאחר הפתיחה החגיגית ביום א’ הקרוב ובמידה ולא יוקדמו בחירות.

 

דנון אמר : “בכדי להתכונן לבחירות הכלליות, לחזק את התנועה ולהכריע בנושאים הערכיים שיעמדו במרכז ההסכמים הקואליציוניים, עלינו לכנס את הועידה בהקדם”.

ועידת הליכוד, אשר תתכנס למשך 90 יום לפחות, תורכב מוועדות בתחומים שונים, שייקבעו את פני הליכוד בשנים הבאות. בין היתר, הנושאים שיידונו הם אפשרות שריונים בליכוד, היחס שבין המתפקדים לחברי המרכז, נושאים חברתיים, חזון המפלגה בנושא ההתיישבות ביהודה ושומרון ועוד: “להוריד את חשש השריון של ברק בליכוד ולהכריע בנושאים המהותיים בתנועה- הועידה היא הזדמנות נדירה לגיבוש מצע עדכני לבחירות“, אמר דנון.

בפתח כינוס המרכז אמר דנון: “דבריו של דיסקין שמנסה לפגוע ברה”מ ובליכוד הם בושה וביזיון. המידע שבידי ראשי מערכת הביטחון הוא לא שלהם- הוא של המדינה ואסור להם להשתמש בו לתועלת אישית. נכנס את הועידה, נמנע שריון מברק ומכל מועמד אחר מסיעת העצמאות ובכלל ונעמוד מאוחדים לבחירות הכלליות”.

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בית הדין קבע:המועמד האתיופי אללי אדמסו ברשימה לכנסת

אריק זיו ויזר

החלטת מנהלת הליכוד שנויה במחלוקת

אריק זיו ויזר

תוצאות יושבי ראש למוסדות

אריק זיו ויזר

הסטריליות של ראש הממשלה /מאת אריק זיו

אריק זיו ויזר

השר איתן בדעתו לנצח בועידה. עתר לבית הדין של הליכוד

אלי חזן

מדמון בהזמנה אישית לחברי המרכז לקראת כינוס הועידה

אלי חזן
דילוג לתוכן