20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

גנץ התקווה של ליבני

הקמבק של סער, החזרה של ברק, בעבודה: שמולי מול פוסט ציונים ,השר המתרגם, האתר של עמית סגל, צעירי הליכוד מפחדים, על הקווים קטי וקרן, בית”ר בושה.

הברק של הלפיד ?

יש להניח שיהיה קשה למצוא את מה שאני כותב עכשיו בתקשורת העכשווית אשר רבים ממרכיביה מוטים שמאלה. אני אומר זאת בבירור : בשמאל הישראלי שורר כאוס. ברק (עוד אחזור אליו), לבני, לפיד, יחימוביץ’, הרצוג. מה המשותף לכולם ? הפסידו לנתניהו ולא יכולים לשאת את המחשבה. גם אשכנזי עמד על הפרק אך התקווה אבדה. ואופס : הנה חוזר לו אהוד ברק שאומר : “אני היחידי שיודע לנצח את נתניהו”. ברק לא מדייק : הוא היחידי שניצח את נתניהו. לא עוד.

 ברק באופן אישי מאמין שהדרך עדיין פתוחה. כי בניגוד לכל הסיכויים הוא יכול לעשות זאת. לאחרונה עלתה סברה כי מתגלים ניצנים של שיתוף פעולה בין ברק לבין לפיד. בסביבת ברק פנו כבר לקאדר של יוצאי סיירת מטכ”ל על מנת שיכינו את הקרקע.

 המקור שלי אומר לי כי השבוע נקבעה פגישה של אנשי עסקים יוצאי מטכ”ל על מנת לבדוק את הנכונות להצטרף אל המפקד המיתולוגי.

השבוע עומדת להיות פגישה של אנשי עסקים יוצאי מטכ”ל כדי לבדוק את הנכונות להצטרף למפקד אהוד ברק.

מנגד, שלי כהרגלה בוחשת כנגד בוז’י ומעמידה את הגייסות שלה למען חולדאי. היא כבר הודיעה שבווא היום היא תחליט מה לעשות : האם להתמודד או לתמוך באחר.

 בד בבד, ציפי ליבני מכינה כבר את הקדנציה הבאה שלה אל מול שלי. היא מכשירה את המועמד שלה להיות התקווה הלבנה שאיתו תישאר על הגלגל. מדובר בבני גנץ. במפלגת העבודה יש מי שצוחקים עכשיו כאשר הם נזכרים שמי ששמר עליה היה בוז’י ולא זו אף זו : הוא המשיך את הזוגיות הנפלאה כאשר ציפי מכינה לעצמה רשת ביטחון.

ויש את בוז’י הרצוג שלא מרים את ידיים ומרכז מסביבו את התמיכה המסיבית. אולי בוזי לא הצליח להחליף את נתניהו אבל לא הייתי מספיד אותו. אני מוכן להמר שבוז’י ימשיך להוביל את מפלגת העבודה.

 סער בתל אביב

לא רק ברק מכין את החזרה שלו. גם גדעון סער מחפש את הדרך לחזור לגלג.ל סער נפגש עם פעילים, הולך לאירועים ומחכה לעיתוי שיפתח לו את הצוהר שיוכל להחזירו לראשות הליכוד. לסער יש רשת הצלה והיא עיריית תל אביב. אין ספק שברגע שגדעון סער יחליט הרי שלאחר קמפיין מוצלח הכרוז יכריז : גבירותי ורבותי, גדעון סער ראש עיריית תל אביב.


העבודה על צומת דרכים

 מפלגת העבודה נמצאת על צומת דרכים שהיא למעשה גם קו פרשת המים : היא נקרעת בין גורמים ציוניים לגורמים פוסט ציוניים בתוך המפלגה. כך למשל יש את חיליק בר ואיציק שמולי שללא ספק הציונות זורמת בעורקיהם אל מול הקיצון של סתיו שפיר,יוסי יונה ומירב מיכאלי. מקורב לשמולי אמר : “עם הגיבנת הזאת אי אפשר להביא מהפך. בנוסף אנו רואים מסע ללב הציוני של אלדד יניב אשר מבין כי השמאל הרדיקלי לא מוסיף לעבודה.


השר מתרגם למתרגם

שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ נפגש עם ממלא מקום השגריר המצרי המתרגם שישב שם החל לתרגם אך תוך כדי תרגום הסתבך והשר תיקן והשלים את התרגום.


עמית סגל

הכתב הפוליטי והמוביל של ערוץ 2 עמית סגל  פתח אתר אינטרנט  שמרכז את כל העשייה שלו בתקשורת http://www.amitsegal.co.il/

ללא ספק תמצאו תוכן מעניין ואני יותר ממליץ מלעקוב. ללא ספק האתר יהיה מוביל בדרכו של העיתונאי המוכשר והמצטיין.


פייגלין

אתמול נרשמה מפלגת נוער הגבעות של משה פייגלין. מי שחלם על ראשות הליכוד וגילה שחברי הליכוד בעטו בו אחרי קדנציה אחת והפך להיות אפיזודה חולפת בפוליטיקה הישראלית – מאוכזב וכעוס. מה שנשאר לפייגלין הוא להילחם על פלח השוק של יוצאי כהנא. במשך שנים טענו החסידים השוטים של פייגלין כי הוא מוסיף המון לליכוד. שימו לב לזה : כשפייגלין היה ברשימה זכה הליכוד ב – 20 מנדטים. אבל רק פיגלין עזב והליכוד מקבל שלושים מנדטים. אולי אם קבוצת שטרן תצטרף אל המשיח והליכוד יקבל ארבעים מנדטים.


יאללה בית”ר

בית”ר ירושלים. הגיע הזמן לסדר. צריך להוריד את הקבוצה ליגה. רק עונה בליגה תחתונה תוכל ליצור איזונים חדשים בקבוצה. כן להכניס שחקנים ערבים לקבוצה ולחזור לתפארת עם קבוצה שיהיה בה קורטוב של הדר.

 מירי רגב כשרת הספורט עמדה ללא מורא מול הפנאטים שבאוהדים ואמרה לא עוד. לא ניתן שקומץ אוהדים יכתים את קבוצת הפאר ביתר ירושלים, לא ניתן שיכתימו את העיר ירושלים,ושלא יכתימו את מדינת ישראל.

 אני כאוהד בית”ר ירושלים מתבייש בקבוצה וקורא לבית הדין של התאחדות : הורידו את בית”ר ליגה.  רק אני מבקש שתנהגו כך כאשר כל קבוצה נוהגת באלימות מילולית ופיזית. כאשר אוהדי הפועל תל אביב קוראים ושרים שירים על שואת מכבי תל אביב כך ינהגו איתם, וכאשר אוהדי מכבי תל אביב ינהגו בצורה כזאת כנגד קבוצות אחרות כך ינהגו בהתאחדות.

וכאשר אוהדי סכנין יקראו קללות גזעניות כנגד אזרחי מדינת ישראל גם הם יורחקו מהליגה הבכירה. ולאוהדי בית”ר ירושלים אני אומר : הגיע הזמן שתקיאו מכם את הזבל שמכתים אותכם.


צעירי הליכוד

הם מפחדים. יו”ר צעירי הליכוד דוד שאין הודיע כי הוא מארגן הפגנה כנגד אובמה מול שגרירות ארה’ב בתל אביב על ההסכם עם איראן אבל כפי הנראה דוד מפחד שהוא עלול להיכשל והשבוע הודיע כי הוא מבטל את ההפגנה באיזה תירוץ עלוב.

רק במוצאי שבת האחרון בואקום אי העשייה נכנסו אריאל אילוז ואריאל מורלי והוכיחו כי הם יכולים לעמוד מול השמאל המפגין. אולי הגיע הזמן שימונה מנהל אגף צעירים שיוכל לתפעל את הצעירים ממול אי העשייה של הנבחרים.


הליכוד בהסתדרות

רועי שרעבי נבחר ברוב עצום לעוד קדנציה שבה יעמוד בראש סיעת הליכוד בהסתדרות.

לליכודניק נודע כי רועי עומד במשא ומתן עם גורם רציני וכריזמטי לבצע מהפך בהסתדרות.

בסקר עומק שבוצע בקרב חברי ההסתדרות, היחיד שיכול למנוע מהפך ומעבר ההסתדרות לידים של הליכוד הוא ח”כ איתן כבל.

צריך לזכור שיש פחות משנה וחצי לבחירות. הליכוד היא המפלגה הראשונה שנערכת לקראת הבחירות. כבר בליל תוצאות הבחירות ריכז שרעבי את החברים המובילים ושלח אותם למפקד עומק בהסתדרות.


איראן

לפיד יצא כנגד נתניהו שהוא נכשל. בדיחה פוליטית גסה. לפיד שהיה שותף מלא ודומיננטי בכל השנתיים האחרונות פתאום מופיע כמתנגד. במקום להתנהג בממלכתיות ולהתאחד מול האיום האירני לפיד פועל מתוך פלגנות. מקורב להרצוג לעג ללפיד על שאינו מבין כי אופוזיציה היא לא רק נגד לאופוזיציה יש גם פאזה של אחריות כמו שנהג מנחם בגין בעת עימותים וכמו שנהג נתניהו בעת שאולמרט יצא למלחמת לבנון השנייה. ללפיד אין את זה נקודה.


זהבה גלאון

השבוע התברר כי כמו לפיד גם זהבה מאבדת את ההבלגה שלה כאשר קראה לחבר הכנסת שרון גל דפוק. זהבה יצאה מדעתה

שרון גל

חבר הכנסת הצעיר הזה הלך למהלך עם הראש בקיר כאשר נתניהו ביקש להקים וועדה שתבדוק את ההצעה שלו לעונש מוות הוא המשיך עם הראש בקיר ובכך קבר את ההצעה למרות שאם היה מחכה תקופה קצרה היה מאפשר לממשלה להביא הצעה משותפת שהייתה מקבלת רוב בכנסת.


על הקווים

כבר עכשיו מתחממים להם מספר דמויות שמתכוננות לבחירות הבאות בליכוד .

שתי נשים שכבר הודיעו כי יתמודדו על מקום בכנסת הבאה הן קרן ברק וקטי שיטרית שהמאבק שלהן הוא הפעם די פתוח כי אם בפרשנות שמתמודדת על מקום של אישה חדשה יהיה במרכז אז המאבק שלהן צמוד צמוד. שתי הנשים האלה חזקות במרכז ולא מן הנמנע שנראה עוד נשים חדשות שיתמודדו על המשבצת.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ניחוחות אוסלו

אריק זיו ויזר

מי שלא רצה את סילבן יקבל את ג’ודי

אריק זיו ויזר

ערוצי התרעלה כבר השתילו לנתניהו קוצב לב.

אריק זיו ויזר

עליבות הצל

אריק זיו ויזר

בנט טרחן קטן

אריק זיו ויזר

שמאלנים ישנים גזענים חדשים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן