28.1 C
תל אביב
27 ביולי 2024
ליכודניק
בליכוד

גאווה בליכוד – ציון דרך

הרמת כוסית לראש השנה של “גאווה בליכוד” נערכה אמש עם סגנית השר גליאל וסגן יו”ר הכנסת אקוניס

 

כ-60 פעילי “גאווה בליכוד” מילאו אמש (ד’) את מכון ז’בוטינסקי במצודת זאב למפגש והרמת כוסית לשנה החדשה במעמד סגנית השר במשרד רה”מ, ח”כ גילה גמליאל, וסגן יו”ר הכנסת, ח”כ אופיר אקוניס. חברי הכנסת הביעו תמיכה בקבוצה ובפעילותה, והבטיחו כי יקדמו את שינוי חוק זכויות התלמיד, שבו תיאסר אפליית תלמידים גם על רקע נטייה מינית. שני חברי הכנסת ביקשו להמשיך בשיתוף פעולה עם חברי הקבוצה בעתיד הקרוב.

“אני חושב שהמונופול המחשבתי שהיה שנים רבות בפוליטיקה, בו הקהילה הגאה ע”פ רוב תומכת במפלגות השמאל – זהו דבר שנשבר על ידכם ואני מודה לכם על כך”, אמר ח”כ אקוניס לפעילים.
“למה צריך לשפוט מישהו על פי הנטיות המיניות שלו? אנחנו בתנועה הלאומית ליברלית וזה לא מקרי שאנחנו נמצאים בבית ז’בוטינסקי, שדיבר בראש ובראשונה על חירות האדם”.

את הכנס פתח ח”כ לשעבר, מנכ”ל מכון ז’בוטינסקי יוסי אחימאיר. הוא בירך על הקמת הקבוצה ועמד על ערכיה הליברליים של תנועת הליכוד, “התנועה הז’בוטינסקאית”, כדבריו. יו”ר “גאווה בליכוד”, ד”ר אוון כהן, בירך את המשתתפים והח”כים וסיפר לקהל כי הח”כים תמכו בקבוצה עוד במפגשה הראשון. “אני מברך על הפעילות שלכם”, פנה ח”כ אקוניס לקהל. “תגבירו את הפעילות, תתפקדו ותפקדו אנשים לליכוד כי אתם מאמינים בדרך הליכוד – וככה תשפיעו. אני סומך עליכם שתעשו את זה ושתהיה לכם שנה טובה”.

“גאווה בליכוד”, שהוקמה לפני כ-10 חודשים, מונה היום מעל אלף תומכים והינה הקבוצה הפוליטית הגאה הגדולה ביותר בארץ.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יובל שטייניץ: “ומה קורה אצל שמעון פרס?”

אריק זיו ויזר

כהן לרה”מ: “קרא לביטול תאגידי המים”

אלי חזן

נתיב הליכודניקים החדשים

אריק זיו ויזר

ברוך השב – ארי הארו חוזר ללשכת ראש הממשלה נתניהו

אלי חזן

כשח”כים הגיעו כאורחים של ענת וצחי לכפר סבא

עינר אביב

רוץ יוסי שלי !

הרויזיוניסט
דילוג לתוכן