27 C
תל אביב
27 ביולי 2024
ליכודניק
כללי

אתגרים וההזדמנויות בעקבות הבחירות לרשויות המקומיות:

אחרי הבחירות לרשויות המקומיות נפתחה קדנציה חדשה של ראשי רשויות ומנהיגים מקומיים. השלטון המקומי, כגוף המשפיע ביותר על חיי היום יום של תושבי מדינת ישראל, ניצב בפתחם של מגוון אתגרים, ביניהם בנייה מחדש של הקהילות, החזרת הביטחון האישי, והחזרת האמון במערכות המדינה.

הכנס השנה, עסק בתפקידו של השלטון המקומי כגוף, הפועל כמנוע העיקרי להובלת שינויים במגוון אפיקי הפעילות, להבטחת צמיחה, לאחדות וערבות הדדית. בנוסף, הוצגה תערוכת החדשנות הגדולה בישראל, המתקיימת מדי שנה, את השירותים והמוצרים המוניציפליים החדשניים ביותר בשגרה ובחירום. באירוע השתתפו אנשי ציבור רבים, פוליטיקאים, יזמים וראשי רשויות. בין היתר השתתפו ונשאו דברים:

שרת המדע גילה גמליאל: “הרשויות המקומיות הן זרז מרכזי לאימוץ טכנולוגיות חדשניות. נקדם חדשנות בכל הרבדים לרווחת האזרחים ונוביל את מהפכת הבינה המלאכותית ברשויות המקומיות ונקדם הכשרת תלמידים בתחום הבינה המלאכותית – מתוך אמונה בשוויון הזדמנויות וצמצום פערים”.

השרה להגנת הסביבה עידית סילמן בועידת השלטון המקומי: ” לא מצטערת שהפלתי את הממשלה הקודמת גם אלו שישבו בה היום מודים שהיא היתה ממשלה של טעות” .

יו״ר הועדה לזכויות הילד וסגן ראש עיריית נתניה לשעבר ח״כ אלי דלל: ״לאחר ה-7 באוקטובר, יש למדינת ישראל אתגרים רבים אך כך גם המון הזדמנויות לתקומה ישראלית מחודשת ואין לי ספק שהשלטון המקומי, צריך להיות מהגורמים המובילים שיובילו את התקומה”.

יו”ר השלטון המקומי חיים ביבס: “צריך להקים ממשלת חירום לאומית, עם כולם בפנים. פרישת גנץ – טעות! מתנגד לבחירות כרגע. אנחנו קוראים לממשלה להגיע להכרעה״.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הסתייגויות לדיל שיאן – פסל

מערכת ליכודניק

רוצה תפקיד : תחליף את השם לשולץ

אריק זיו ויזר

סוער בליעוד: ראשי סניפים מרכזיים עתרו לבית הדין לכינוס ועדת החוקה

מערכת ליכודניק

מי שולח מסרונים בגנות גלית דיסטל?

מערכת ליכודניק

סוזי ארניה בקמפיין: די לשיימינג כלפינו

מערכת ליכודניק

נפתח מושב החורף של הכנסת; נתניהו: “פתאום אין מחדל בלקסיקון”

מערכת ליכודניק
דילוג לתוכן