25.1 C
תל אביב
28 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

נפתח מושב החורף של הכנסת; נתניהו: “פתאום אין מחדל בלקסיקון”

מושב החורף של הכנסת נפתח, והגיעה העת לשים את הדברים על השולחן ולהביא לסיום הקדנציה של הממשלה הרעה הזאת. כל אתגר שמדינת ישראל הצליחה לעמוד בו בחוזקה בשנים האחרונות, הפך להיות להפסד צורם: בזירה המדינית, בזירה הבריאותית, בזירה הכלכלית, בחינוך – ובכל דבר שנוגע לחיי היום יום שלנו כאזרחים במדינה.

היטיב ראש האופוזיציה ויו”ר תנועת הליכוד להגדיר את הדברים כך: “מהדורות החדשות הפכו לפינות ליטוף יומיות לממשלה; אם עד לא מזמן נפתחה כל מהדורה במילה “מחדל”, פתאום היא נעלמה מחיינו… פתאום אין מחדלים, רק פרגון: ‘בנט מאושר’, ‘בנט מבסוט’ […] ומנסים להסתיר מי הוא ראש הממשלה בפועל – מנסור עבאס – שאישר לבנט לנסוע לאו”ם, אבל לא לאום אל פאחם”.

נתניהו שרטט בנאומו את החידלון של הממשלה בכל תחום כמעט, ואת המחיר על כך משלמים האזרחים מדי יום.

הממשלה הזאת נהנית מחסינות תקשורתית יום יומית, ובחסותה פועלים השרים בכספי הציבור כבשלהם. למשל, מי יודע להגיד כמה עולה למשלם המסים השהות הארוכה של שרת התחבורה בארה”ב? מי מממן את הישיבות התכופות של ראש הממשלה החליפי בבתי קפה בזמן שבחוץ משתוללת המגפה ומוסיפה לגבות קורבנות? מי אישר את נסיעת שר הבריאות לפגישה עם אבו מאזן, בעוד קבינט הקורונה נפגש לאחר שבועות ארוכים בהם לא התקיימה ישיבת קבינט? אלה הם מחדלים! ואין פוצה פה ואין מצפצף… אפשר לחשוב שבזכות החוק הנורבגי, באמת עברנו לסקנדינביה ואין לנו כלל בעיות להתמודד עמן.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מבגין ועד ביבי

אריק זיו ויזר

ליברמן שר חד פעמי!

דניאל נחמיה

קטי שטרית על התפטרותו של חליווה: ״העיתוי שבחר אינו מקרי״

רועי אזולאי

שת”פ ישראל-בחריין: ראש איגוד לשכות המסחר בירושלים מברך

דניאל נחמיה

מנדלבליט הוא לא הכתובת 

אריק זיו ויזר

פגישת רה״מ לשעבר נתניהו עם הנשיא ביידן

מערכת ליכודניק
דילוג לתוכן