19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

אלי עמר בפנייה לרה”מ : “תמוך בריבלין לנשיאות”

אלי עמר, יו”ר הנהלת סניף הליכוד בחצור הגלילית, החתים 80 ראשי סניפים מכל רחבי הארץ בפנייה לראש הממשלה בנימין נתניהו : “תמוך ברובי ריבלין לנשיאות”. 

 

השטח בליכוד החליט לנקוט עמדה בבחירות לנשיאות. אלי עמר, חבר מרכז ליכוד מזה 25 שנים יו”ר סניף הליכוד בחצור הגלילית, החתים השבוע 80 ראשי סניפים, הווה אומר יו”ר הנהלות סניפים ויו”ר מועצות סניפים, על מכתב אל ראש הממשלה ובו בקשה מפורשת שיתמוך ברובי בריבלין לנשיאות המדינה בבחירות שייערכו ביוני הקרוב. 

 

עמר כתב על ריבלין כי הוא “בעל תכונות וכישורים שאין אנו רגילים שהם מתמצים באישיות אחת”. הוא הוסיף : “אנו סבורים בעת הזאת יש חובה וצורך לשים בצד חילוקי דעות בין אישים בעניין זה או אחר וזאת על מנת להבטיח אחדות שורות ולחיזוק יסודות תנועת הליכוד בכל רחבי הארץ”.

 

עמר מדגיש : “אנו רואים בהגשת מועמדותו של ח”כ ראובן ריבלין לתפקיד נשיא המדינה ביסוס ועוצמה לחיזוק נוסף של תנועת הליכוד בכל הארץ”. הוא חתם בפסקה הבאה : “ואין לנו כל ספק שח”כ ראובן ריבלין  זוכה לאהדה רבה בקרב חברי הליכוד ובקרב העם בישראל ומועמדותו לתפקיד נשיא המדינה תוסיף כבוד וערכה רבה לתנועת הליכוד ולמדינת ישראל”.

יש לציין כי המכתב נשלח לא רק אל ראש הממשלה אלא גם בהעתקים אל כל נבחרי הליכוד. 

 

זוהי יוזמה ראשונה מסוגה ויש להניח שבזמן הקרוב יעלו יוזמות נוספות שכאלו שכן רבים מראשי הסניפים הביעו התלהבות מהיוזמה ובירכו עליה בתודה לעמר. 

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ביבס משנה את המציאות בגנים

אריק זיו ויזר

“אנו רוצים נציג ולא מוצג” – ראיון עם דוד אבבה

אריק זיו ויזר

ליכודניק משתתף בצערם של אילן כהן ויגאל כהן

אלי חזן

על הסכנה לשלטון הליכוד

אריק זיו ויזר

קרא פנה לג’ון קרי

אלי חזן

נאום המ”מים של צחי הנגבי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן