22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

תוצאות מרשימות בפריימריז לליכודניקים החדשים

הליכודניקים החדשים הם מהגורמים המרכזיים לרשימה המתונה והמפתיעה בפריימריז האחרונים בליכוד.

 

 

 

שלוש שנים לאחר שהוקמה הקבוצה לראשונה בידי ליאור מאירי וחבריו, חוללו הליכודניקים החדשים שינוי של ממש ברשימת המפלגה לכנסת והוכיחו את יכולת ההשפעה של קבוצת מתפקדים חופשיים, מבני מעמד הביניים, על אופיה של המפלגה.

 

הליכודניקים החדשים היא קבוצת מתפקדים שכל חבריה מתנדבים ופועלים ללא מימון. חברי הקבוצה פירסמו רשימה של מועמדים מומלצים, על פי מידת התאמתם לאג'נדה של הקבוצה. הרשימה, שכללה את השמות גלעד ארדן, יולי אדלשטיין, ישראל כץ, משה יעלון, יובל שטייניץ, גילה גמליאל, אבי דיכטר, שרן השכל ונאור נפתלי ברשימה הארצית, ויואב קיש, אמיר אוחנה ונורית קורן במחוזות, פורסמה בעמוד הפייסבוק של הליכודניקים החדשים ימים אחדים לפני ההצבעה, באופן שקוף וגלוי. הרשימה כללה נימוקים והסברים מדוע נבחרו.

 

ללכודניקים החדשים יש במה להתגאות ברשימת ההישגים  בפריימריז, המעידים באופן מובהק על השפעתה של הקבוצה ושל מתפקדיה:  יואב קיש, הנמנה עם מקימי קבוצת הליכודניקים החדשים, ניצח בהתמודדות במחוז דן, והתברג למקום ה-19 הריאלי בשרימת הליכוד לכנסת.   שרן השכל, גם היא מקבוצת הליכודניקים החדשים, התמודדה על משבצת האישה החדשה, וזכתה במקום השני עם 3635 קולות, מתוך שש מתמודדות. המועמד אבי דיכטר, שהופיע ברשימת המומלצים של הליכודניקים החדשים, גבר על המתמודדת ציפי חוטובלי (שכאמור לא נכללה ברשימה) בהפרש של 852 קולות ותפס את המקום ה-20 הריאלי, בעוד היא נדחקה למקום ה-26 שכרגע נחשב ללא ריאלי. ניצחונו של דיכטר הושג באופן ברור בזכות אלפי הפקודים החברים בקבוצת הליכודניקים החדשים, שנתנו את קולם לדיכטר, ולא לחוטובלי.  המנצחים במחוזות תל אביב ומישור החוף, אמיר אוחנה ונורית קורן הופיעו גם הם ברשימת המומלצים.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בדרך לרעידת אדמה פוליטית?

אריק זיו ויזר

ארגון TLV Internationals מברך על אישור חוק העליה בקריאה טרומית בכנסת

אריק זיו ויזר

השר ארדן: אם יהיה פרטנר, יש להקים מדינה פלסטינית

אלי חזן

"הנגבי לצעירים" – יעקב מאור בעקבות הכנס אמש של סגן השר צחי הנגבי

אלי חזן

עימות בין השרה רגב לשרה גמליאל

אריאל אילוז

לקראת הועידה : מי העוזר הפופולארי ביותר?

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן