25.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי באנר ראשי דעות

איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש ההוא…

יום השנה ה – 28 לפטירתו של מנחם בגין

חודש אדר השנה, 2020, שובר שיאים. לא, לא בחגיגות פורים אלא בהיעדרן. אנשים בבידוד בבתים בגלל הקורונה, הפאניקה מהווירוס בשיאה, סבב בחירות שלישי תוך שנה הותיר את המדינה עדיין במבוי סתום ללא ממשלה. חסרונו של מנהיג כמו בגין, שידע להיות “האבא של כולם” , בולט ביתר שאת. וגעגוע…לצניעות, לפשטות, לאצילות, להדר….שנעלמו מחיינו והותירו חלל שלא מתמלא.

בימים אלה של כוונת “כחול לבן” להקים ממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת הערבית, שתנאי הסף שלה הוא ביטול חוק הלאום, העם חצוי לשניים- ליהודים שבשבילם הלאום הוא שורש קיומם , וישראלים שמשתוקקים להיות ככל העמים- ללא לאום ודת שנשמרו אלפי שנים – הבה נזכור ונזכיר לאלה שמקדשים את ה”חילוניות הדמוקרטית” כעגל הזהב החדש- מה חשב על זה מנחם בגין שהחודש מלאו 28 שנה לפטירתו. .

המאמר שלפניכם- “מנחם בגין, יהדותו”, נוצר את זכרו של ככל הנראה אחרון הנפילים  של מנהיגי  ישראל . פורסם באתר המדיני “מזכר” ביום השנה ה-19 (8.3.11) לזכרו של בגין, על ידי בעל האתר, אבי העיתונאי, הסופר והפובליציסט, יוסף עברון ז”ל, שאף הוא נפטר בחודש אדר, בי”ב, וכחבר אצ”ל וחבר מרכז ליכוד עד יומו האחרון  הכיר את בגין מקרוב כמפקד מחתרת וכמנהיג פוליטי.
יהא המאמר המרתק הזה על בגין  מחווה לזכרו-  וגם לזכרו של הכותב!

 

לצפייה בכתבה המקורית במגזין המדיני “מזכר” של יוסף עברון:

https://mizkar.wordpress.com/2011/03/10/%d7%9e%d7%a0%d7%97%d7%9d-%d7%91%d7%92%d7%99%d7%9f-%d7%99%d7%94%d7%93%d7%95%d7%aa%d7%95/.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניקים גאים מול גזענים

נילי אהרון

“וְיִקְרְאוּ אֶל-אֱלֹהִים, בְּחָזְקָה; וְיָשֻׁבוּ, אִישׁ מִדַּרְכּוֹ הָרָעָה “

אריק זיו ויזר

עסקת שליט – למה אני בעד ?

אריק זיו ויזר

התקשורת בארץ שמאלנית – הוכחה נוספת

אלי חזן

סיבוב אחרון ?

אלי חזן

כששניידר מארחת את ריעס

אלי חזן
דילוג לתוכן