34.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

הרצוג – פרטנר חלומי לראש הממשלה

ניהול ממשלה בראש רגוע כרוך מאוד בפרטנרים שלך. האם יש  לך באמת על מי להישען בעת צרה או שאתה הראש הגדול היחיד? האם יש בפני מי לפרוק את העול ולחלוק את העומס או שהכל על גבך?
המשברים בממשלת ישראל זועקים לשמיים במימד המחסור של ראש הממשלה בשותף אנושי, שותף של אמת. השר שאפשר מצד אחד לאחוז בידו כדי לחולל את שצריך ומצד שני to not be knifed.
מספר פעמים היה יצחק הרצוג קרוב לממשלה. בימים בהם התפקידים גדולים על הפוליטיקאים, הרצוג הוא אישיות יוצאת דופן בכך שמינויו הצפוי לשר חוץ ייצוק תוכן ראוי למשרד, יחזיר אותו לימיו הגדולים ויתרה מזו – יעניק לראש הממשלה כתף תומכת.
מי שחושש מכניסת הרצוג לממשלה כגורם שיחתור או ינסה לגרוף הון פוליטי מהמהלך, פשוט לא יודע עם מי יש לו עסק. המדובר באדם שהלוואי ולרבים מחברי הליכוד היה לב פועם ואמינות כמותו, איש שאצלו מילה זו מילה.
עצם העובדה ששמר בדיסקרטיות על המגעים להצטרפות לממשלה – רק מעצימים את אמינותו. מה ציפו יריביו? שינהג כאחרון המדליפים הקטנוניים? כמה פעמים נאלצו מנחם בגין ויצחק שמיר לשקר כדי לתמרן למען אחריות לאומית? לא פעם ולא פעמיים.
מפלגתו המשוקצת אינה ראויה למנהיג מאיכותו ומסוגו. תנו להם את אהוד ברק שפירק אותם פעמיים ומוכן ומזומן לעשות זאת גם פעם שלישית או את שלי יחימוביץ׳, שהצטיינה בעיקר במאובנות וקבעון שהביאה לדרך של 360 מעלות: משומקום לשומקום.
נותר לי רק להתפלל בעבור ראש הממשלה שיזכה בפרטנר כמו הרצוג, מנהיג אשר אם היה עומד בראש מפלגתו בשנות הארבעים והחמישים, כל שפיכת הדם הייתה נחסכת ואולי היה שלום אמת בין העמים היהודיים המרכיבים את המדינה הזו.
לו יהי.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אדוני ראש הממשלה, נסחפת

אריק זיו ויזר

הרשימה המשותפת והמציאות

עינר אביב

לפיד, ליכוד וחרדים

עינר אביב

סיבוב אחרון ?

אלי חזן

גאווה ישראלית : ביקורת הספרים של מרטין אינדיק על “בגין” של אבי שילון

אלי חזן

צודק העולם שכולו נגדנו

זאב בן יוסף
דילוג לתוכן