26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

איוב קרא: “האוצר והרווחה יישארו אצל הליכוד”

איוב קרא סייר בשוק הכרמל בתל אביב והשיב לשאלות עוברים ושבים שלא חסכו בשאלות קשות. קרא התחייב לפעול שתיקי האוצר והרווחה ישארו בידי הליכוד וקיווה שהליכוד יהיה מספיק חזק בשביל שלא יצטרך את לפיד

 

 

 

איוב קרא, סגן השר לשעבר והמועמד בבחירות הקרובות מטעם הליכוד לכנסת ה-20 ערך ביום שישי סיור בשוק הכרמל בתל אביב. איוב קרא, הנציג הלא-יהודי ברשימת הליכוד לכנסת ה-20 ביקש להציג את מצע הליכוד ואת היותו הנציג הדרוזי ברשימת הליכוד.


התלוויתי לסיורו של איוב קרא והיה מעניין להאזין לציבור שחלף על פנינו וברובו הכיר את איוב קרא ולחץ את ידו לשלום. היו מספר אזרחים שביקשו לשוחח עם איוב קרא והביעו תרעומת אודות העובדה שראש הממשלה בנימין נתניהו הפקיד את תיק האוצר בממשלה הנוכחית בידיו של יאיר לפיד, הבלתי מנוסה.


“אנו רוצים להצביע לליכוד בבחירות הללו אך חוששים שהתיק הכי חשוב, תיק האוצר, יילך שוב ליאיר לפיד או למשה כחלון”, אמרו בני הזוג משה ורחלי דאהן. “יש לנו חשש כבד שבנימין נתניהו יפקיד את תיק האוצר והרווחה בידי סיעות שאינן מהליכוד ואנו רוצים הבהרה חד משמעית שזה לא יקרה. תיק האוצר היה שנתיים בידי שר אוצר שלא עשה כלום למען השכבות החלשות ודאג אך ורק לשכבות הביניים המבוססות”, אמרו ציונה ורפאל כהן.


איוב קרא השיב לטענות ואמר: “אני רוצה לומר לכם את תפיסתי בנושא זה. אם הליכוד יבחר בבחירות הקרובות אני אפעל ששני התיקים הללו, האוצר והרווחה, יהיו בידי שרים מהליכוד. אני מצדיק את דבריכם וחושב שזו טעות פוליטית להפקיד בידי ראשי סיעות אחרים את תיקי האוצר והרווחה. אני ער לעובדה ששר האוצר יאיר לפיד היה שר אוצר מנותק מהעם. שר אוצר גרוע. גם שר הרווחה לא עשה רבות בתחומי משרדו.”


בהמשך הסיור פגשנו בנדב וצאלה טיומקין, זוג קשישים בני 80 ו-81 מתל אביב שזיהו את איוב קרא מהתקשורת. בני הזוג טיומקין אמרו לאיוב קרא שישנה חשיבות רבה שהליכוד מצרף לשורותיו ברשימה לכנסת נציג דרוזי. לדבריהם, בבחירות האחרונות הם הצביעו לסיעת “קדימה” בגלל היכרות מוקדמת עם שאול מופז אך הפעם הם מתלבטים בין הליכוד לבין הבית היהודי.


איוב קרא השיב להם : “חבל על הלבטים שלכם. נפתלי בנט יצטרף לממשלת נתניהו בכל מקרה ובכל מצב ולכן אתם צריכים לתת את הקול שלכם לליכוד כדי שהליכוד יהיה מספיק גדול שלא יצטרך לצרף אליו את יאיר לפיד. אנו צריכים ממשלה חזקה בלי יאיר לפיד.”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

צעירי הליכוד עם נתניהו

אריק זיו ויזר

קריאה לתמיכה בהצעת חוק – מתן נקודות זיכוי בגין ילדים לבני זוג מאותו המין

אלי חזן

ליכודניק משתתף בצערו של סילבן שלום

אריק זיו

ראש בראש עם גלעד ארדן ועמיר פרץ

אריק זיו ויזר

רגב מחזירה משהו לעזה: את חנין זועבי

אריק זיו ויזר

ברמת גן לא יהיו מצנחי זהב

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן