חברי הוועידה דורשים: הצבעה חשאית על תקנון הפריימריז
על רקע המחלוקות סביב מתווה הפריימריז והיעדר הסכמות, יוצאת יוזמה להחתמת חברי הוועידה בדרישה שההכרעה על התקנון תיעשה בהצבעה חשאית – ולא בהרמת יד על נוסח שאינו ברור.
לאור ההתנהלות בנוגע לאופן ביצוע הפריימריז בליכוד ואי ההגעה להסכמות בין ראש הממשלה לבין קבוצות לחץ אנו מחתימים את חברי המרכז (ועידה) על מסמך הדורש הצבעה חשאית לטובת אישור תקנון הפריימריז. (לא מוכנים שזה יהיה במחטף בהרמת יד על נוסח לא ברור).
נבקש את חתימתך המסודרת בקישור המצורף
https://fillfaster.com/fill/5Qu4q9ez4a
לכל שאלה או בעיה ניתן לפנות ליוסי פיטוסי יו"ר סניף באר שבע או לדור חרלפ יו"ר סיעת הליכוד גבעת שמואל