20.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי בליכוד

מקרה הבוחן של סער

לאן מועדות פניו של (השר?) גדעון סער ?

אז למי שהיה ספק כבר אין ספק : גדעון סער הולך להיות האופוזיציה לראש הממשלה נתניהו והוא עוד עלול להיות אופוזיציה יותר קשה מהאופוזיציה שלא באמת תהיה קיימת עם לפיד וגנץ.
סער לא חיכה. מיד כאשר נגמר העימות האחרון בעזה היה זה גדעון שביקר את נתניהו. למעשה, מלבד האופוזיציה והקהל הימני ברשתות החברתיות היה זה סער מימין שהוביל את הביקורת כנגד ראש הממשלה.
העיתוי מעניין : רבים בליכוד הופתעו מעיתוי הביקורת. דווקא בעת כינון קואליציה וחלוקת תפקידים יצא לגדעון הסער של 2014 שהיה מבין מבקרי ראש הממשלה בצוק איתן.
הרי כולם בהמתנה לחלוקת תפקידים בממשלה.
השאלה הנשאלת היא : האם סער מבין שהוא לא הולך לקבל "תפקיד בכיר" ולא חברות בקבינט ולכן הוא מאותת לנתניהו בצורת הפחדה : "אל תשכח שאני יודע לנהל אופוזיציה מבית כי כבר ניהלתי לך אופוזיציה מבחוץ". יש אופציה אחרת שנראית ריאלית : סער השלים עם מצבו הדל והוא בוחר במהלך ברור : אני הולך להיות אופוזיציה מבית, אני אעצב את מחנה סער כמחנה מתנגד לנתניהו בליכוד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מישאל בן עמי המועמד של הגליל והעמקים

אריק זיו ויזר

חוט הדמיון בין נגורנו-קרבאך וסברה-ושתילה

מנדי ספדי

השיטרית החדשה בליכוד

אריק זיו ויזר

שרת החוץ שמתחרה באווילות של לבני

תמיר הר-פז

הליכוד פורח בסין

אריק זיו

מתגעגעים לאוסנת מארק

עינר אביב
דילוג לתוכן