25.2 C
תל אביב
8 במאי 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

ח”כ דנון: “מי שלא יכול לתמוך בהחלטה זו – מקומו לא בליכוד.”

מרכז הליכוד אישר פה אחד הערב: “תנועת הליכוד בעד המשך הבנייה ביהודה ושומרון”

כשבעה חודשים לאחר ההחלטה להקפיא את הבניה ביהודה ושומרון, מרכז הליכוד החליט הערב לחזק את ההתיישבויות ולפתח את יהודה ושומרון.
 
הערב (24.06) קיים מרכז הליכוד דיון בנושא “המשך הבנייה ביהודה ושומרון”.
את הדיון יזם ח”כ דני דנון באמצעות הגשת 520 חתימות של חברי מרכז הליכוד ליו”ר המרכז, השר מדה כחלון ודרש ממנו, בהתאם לחוקת הליכוד, לקיים דיון והצבעה בנושא הקפאת הבניה.
הצעת ההחלטה קובעת כי:
“מרכז הליכוד מחזק ומגבה את המתיישבים ביהודה ושומרון. מרכז הליכוד בעד המשך הבנייה והפיתוח בכל חלקי ארץ ישראל לרבות, הנגב והגליל, ירושלים רבתי ויהודה ושומרון.  מרכז הליכוד קורא לכל נציגיו בכל המוסדות הנבחרים לפעול ברוח החלטה זו ולקדם את פיתוח ההתיישבות ביהודה ושומרון.
 
חברי המרכז, ובניהם חברי הכנסת בני בגין, משה כחלון, רובי ריבלין, ציון פינאין, איוב קרא, לאה נס, זאב אלקין, יריב לוין, אופיר אוקינס ודני דנון, אישרו פה אחד את הצעת ההחלטה שמחייבת את כל נציגי התנועה, בכל המוסדות הנבחרים, לפעול ברוח ההחלטה.
סעיף זה אושר למרות התנגדות נחרצת מצד גורמים בסביבתו של ראש הממשלה.
 
ח”כ דני דנון אמר היום “ההתיישבות היא נכס למדינת ישראל. המתיישבים הם הטרמפולדרים של תנועת הליכוד ושל מדינת ישראל. אנו תומכים בראש הממשלה ובאמצעות החלטה זו מחזקים אותו מול אובמה ואנו מוודאים שהליכוד ישמור על ירושלים. מי שלא יכול לתמוך בהחלטה זו – מקומו לא בתנועת הליכוד”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

החלטת מנהלת הליכוד שנויה במחלוקת

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף שוהם

אריק זיו ויזר

ראיון עם איוב קרא לקראת הבחירות

אלי חזן

3,691 חברי ליכוד התפקדו גם לקדימה

אריק זיו ויזר

מתמודד מול אלקין : שוקי אוחנה הציג מועמדותו ליו”ר הלשכה

אלי חזן

הגיבנת הליכודית של ראש הממשלה

אלי חזן
דילוג לתוכן