27.9 C
תל אביב
8 בספטמבר 2024
ליכודניק
בארץ

אטילה קחו אותי אני רוצה להיות חבר כנסת !

אטילה שומפלבי מתכנן להתמודד בליכוד: סיכוייו ותגובות בכירים

אטילה שומפלבי, העיתונאי המוכר, הכריז לאחרונה על כוונתו להתמודד בבחירות המקדימות של הליכוד. הוא מבטיח לעבור את הבחירות המקדימות ולהשתלב ברשימה המפלגתית. עם זאת, בדיקה שנערכה באתר “ליכודניק” מצביעה על כך שסיכוייו של שומפלבי לעבור את הבחירות המקדימות נמוכים.

 סיכוייו של שומפלבי

על פי הבדיקה באתר “ליכודניק”, אטילה שומפלבי נתפס כדמות חיצונית למפלגה, וגם רחוק מהמחנה הלאומי ולפיכך, יש לו סיכוי מועט לזכות בתמיכה מספקת בקרב חברי הליכוד כדי לעבור את הבחירות המקדימות. הליכוד, כמפלגה בעלת בסיס תמיכה חזק והיררכיה פנימית ברורה, מתקשה לקבל מועמדים חיצוניים שמנסים להשתלב באופן פתאומי.

תגובת בכירים בליכוד

בכיר בליכוד התייחס להתמודדותו של שומפלבי באומרו כי “אטילה מחפש איזו מפלגה שתיקח אותו.” הערה זו משקפת ספקות לגבי סיכוייו של שומפלבי להשתלב במפלגה ולהתקבל כחלק ממנה. לדעת הבכירים, שומפלבי יצטרך להתמודד עם התנגדות משמעותית ועם קשיים רבים במערכת הבחירות הפנימית של הליכוד.

מה הלאה?

אם שומפלבי לא יצליח לעבור את הבחירות המקדימות בליכוד, הוא עשוי לשקול אפשרויות אחרות ולהתמודד במפלגה אחרת שתהיה פתוחה יותר לקבלו. המערכת הפוליטית בישראל מגוונת, וייתכן כי ימצא מפלגה שתסכים להעניק לו הזדמנות להתמודד בבחירות הכלליות.

 

אטילה שומפלבי, על אף הכרזתו על התמודדות בליכוד, ניצב בפני אתגרים משמעותיים בבחירות המקדימות של המפלגה. התגובה הצוננת מצד בכירים והערכת הסיכויים באתר “ליכודניק” מצביעות על כך שהסיכוי שלו להצליח נמוך. יהיה מעניין לראות כיצד יתפתחו העניינים והאם ימצא את מקומו בזירה הפוליטית הישראלית.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ביירות מאוֹתתת לגילה גמליאל

הרויזיוניסט

לוין באור יהודה. המפיק : משה פטל

אריק זיו

בלפור בכנסת

אריק זיו

״תמו ימי רבין״ – בשמאל עוברים מביזוי סמלי מדינה לביזוי הזכרון הקולקטיבי

דניאל נחמיה

הרצחת וגם ירשת?!

עינר אביב

גם בדה מרקר : אבי גבאי זיוף

אלי חזן
דילוג לתוכן