26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

“תנועת ה-BDS מיועדת לפגוע לא בכלכלה הישראלית, אלא במורל הישראלי”

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי מעודדת עולים צעירים להשתתף בפוליטיקה ולשמור על זהותוה היהודית של ישראל ובזאת להדוף את התנועה להחרמת ישראל


סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי תקפה את תנועת ה-BDS באומרה ש”זאת לא תנועה כלכלית, אלא תנועה המיועדת לפגוע במורל של המדינה”. זאת בפגישה עם עולים חדשים ממדינות דוברות אנגלית שהתקיימה ברחובות בשבוע שעבר.


על אף קריאתה לחרם תרבותי נגד ישראל, תנועת ה-BDS ידועה בעיקר בשל קריאותיה להחרמת מוצרים ישראליים, הטלת סנקציות כלכליות על ישראל, ואי-השקעה בישראל על ידי חברות.


חוטובלי אמרה שלמרות העניין התקשורתי בה, תנועת ה-BDS אינה פוגעת בכלכלת ישראל, וישראל היא חזקה מאי פעם באופן כלכלי וכן ביחסיה הבינלאומיים.


כמו כן סיפרה חובטולי שהיא אישית, מאז שהתמנתה לתפקיד סגנית שר החוץ, רואה נכבדים מכל רחבי העולם מבקרים בישראל בזה אחר זה ומחפשים דרכים חדשות להרחיב את שיתוף הפעולה שלהם עם ישראל.


חוטובלי ציינה שהתגובה הנאותה לתנועת ה-BDS, כתנועה המיועדת לפגוע ב”נפש האידאולגית” של ישראל, היא לשמור על הזהות היהודית של ישראל ותוך כדי כך גם בביטחון העצמי שלה בשליחותה.


חוטבלי עודדה את העולים הצעירים להשתתף בחיים הפוליטיים של ישראל על מנת להבטיח שישראל תהיה בטוחה בזהותה.


יעקוב סילברמץ, עולה חדש מארה”ב שאירגן את הפגישה ומשמש פעיל בארגון “ליכוד אנגלוס”, אמר שהוא מקווה שהפגישה תזרז את חבריו שהשתתפו בה, שגם הם עולים חדשים, להשתתף ולהשפיע.


סלברמץ אמר שהוא חש ב”תחושת יעוד מדהימה” בפגישה.


“אני מקווה שנוכל לכוון את התחושה הקבוצתית הזו על מנת לתרום בצורה מעשית למדינה ולתדמית הבינלאומית שלה”, אמר סלברמץ.


ליזי, אשתו של סלברמץ ועולה חדשה מלונדון, ופנינה גרונספלד קטש, עולה חדשה מברוקלין ששירתה בחטיבת דובר צה”ל ולומדת תואר במדעי הממשל במרכז הבינתחומי בהרצליה, עזרו בארגון הפגישה.


“אהבתי את המסר של חוטובלי ביחס להשתתפות בפוליטיקה ובהנהגת המדינה”, אמרה ליזי, והוסיפה שלמרות שהמערכת הפוליטית משפיעה על כל אזרחי המדינה, איננה מובנת דיה על ידי רובם.



###

“ליכוד אנגלוס” הנו ארגון של עולים חדשים ממדינות דוברות אנגלית שתומכים במפלגת הליכוד ומאמינים שהנה המפלגה המתאימה להוביל את מדינת ישראל. הארגון מאמין שיש ל”אנגלוס”, שהנם עולים ממדינות דמוקרטיות מתקדמות, תפקיד מיוחד במדינת ישראל ובליכוד, ומספק לקהילת דוברי האנגלית קול בליכוד ובהנהגת המדינה.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הקלף המנצח של ארדן : דורון אביטן

אלי חזן

ברית אסטרטגית?

Gilad Trugbild

מזור לפגיעה בנשים

אריק זיו ויזר

שרת המהפכה: מירי רגב הגיעה למשרד התחבורה ועלתה על אוטוסטרדה של עשייה

מחברים את הליכוד לונצאולה

דניאל נחמיה

ריבלין נבחר לאביר איכות השלטון

אלי חזן
דילוג לתוכן