30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

שמאל וימין : שפה והגדרה – אז והיום

איך יכול להיות שהפכנו להיות "קיצונים"? כן אנחנו חברי מפלגת השלטון "הליכוד" .

מסופר על דוד בן גוריון ראש הממשלה הראשון ממפא"י, מדי יום היה תוקף אותו עיתונאי בשם אורי אבנרי (איש שמאל קיצוני ,אנרכיסט),השנאה של בן גוריון לאיש ולקליקה הקיצונית שלו הייתה עצומה, זה בא לידיי ביטוי בהתעלמות מוחלטת מהאדם ומהעיתון  "העולם הזה" שהיה בבעלותו דאז, יש סיפורים על כך שנשלחו אנשים להרביץ לאבנרי ושברו לו את הידיים.

לכאורה, שמאל מתון  מפא"י ,מול שמאל קיצוני אבנרי וחבריו , אנחנו רואים מלחמת חורמה ביניהם

אז לא היה "כיבוש",וכמו היום לשמאל הקיצוני הייתה מטרה אחת הקמת מדינה אחת עם ירדן בכל השטח המשותף לשתי המדינות.

לידיעת הקוראים הכותב(אני) מסתייג מהשימוש בשם "פלסטינים" בדיוק כמו  בן גוריון שמעולם לא כינה את אותם פליטי ארצות ערב "פלסטינים" אלא ערבים, ולמה זה חשוב?

ברגע שאנחנו נותנים לערבים שחיים פה בחבל ארץ הזה הגדרה של עם  "פלסטינים" אנחנו בעצם שוללים את האמת שלנו, הרי כל היסטוריון ,יהודי,לא יהודי, איש אמונה או בעל ידע ,יודע שאדריאנוס הקיסר הרומאי נתן לארץ ישראל  כמאה שנה לאחר הספירה את השם "פלשתינה" בעקבות מרד בר כוכבא שנכשל על מנת להשמיד את הקשר היהודי לארץ.

השמאל אז, השמאל כיום-

התהפכו היוצרות השמאל של היום מקצין ומחבק את העם המומצא , רגע  האם  זו דרכו של בן גוריון ? של משה שרת ? של רבין? מישהו מהם חשב לוותר על ירושלים? כדי לכבוש את ירושלים אמר בן גוריון שהוא מוכן לסכן את כל המדינה, וכמוהו שאר מנהיגי השמאל שבלי היסוס הורידו את המילה ירושלים מכל הסכם דמיוני.

השמאל של היום מקצין בתפיסה שלו ,להם ברור שהיה פה "עם פלסטיני" , שאחיהם הערבים בתוך הקו הירוק הם גם "פלסטינים" , ושירושלים צריכה להיות הבירה המאוחדת של "שני העמים".

אפשר להמשיך לתאר את ההקצנה של השמאל ,את מחלת האלצהיימר המדינית שלהם ,הרבה לא יודעים אבל "גיבורי התרבות המזוהים" עם השמאל אחרי כיבוש ירושלים בששת הימים הזילו דמעות אמת, הרגישו חיבור עמוק להיסטוריה שחזרה לשליטה יהודית ,למסורת שאחזה בלב שלהם שנים רבות ,כתבו שירים, מחזות,נתן אלתרמן וחבריו הקימו את התנועה למען ארץ ישראל מה שהיום היה נחשב לפאשיסטיות בקרב  אוהדיו.

אנחנו בתנועת הליכוד והימין ככלל בשונה מהשמאל הישראלי משתדלים להדגיש תמיד שאין דבר כזה כיבוש ולציין שזו ארצנו, חטאנו? ממש לא, זו החובה שלנו  אבל אנחנו גם חייבים להבין שאם נמשיך להגדיר את הערבים מהים ועד הירדן "פלסטינים" אנחנו לא נוכל לנצח באף ויכוח מולם ומול  העולם .

אני קורא לחבריי מהתנועה לחזור אחורה בזמן ללמוד אפילו מגולדה ובן גוריון על השפה שבה הם כינו את ערביי האזור ,הכול מתחיל מפה ,הכול נמצא בשפה ובהגדרה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גרמניה, אולי אחרת?

אריק זיו ויזר

השר יובל שטייניץ ביקר בבר אילן

אלי חזן

גרמניה, אולי אחרת?

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד מקיימים את מצוות החג ומחלקים משלוחי מנות בביה"ח קפלן ברחובות

אריק זיו ויזר

רשמים מההפגנה באוניברסיטה העברית

אריק זיו ויזר

יש לביא באגודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן