18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
תקשורת

שר התקשורת משה כחלון קרא לספקיות האינטרנט להצטרף למהלך ההסדרה העצמית

השר כחלון רוצה שספקי האינטרנט יספקו לצרכנים תוכנות לניהול תכנים בחינם שמטרתם לצמצם את חשיפת הקטינים לתכנים פוגענים ברשת.

שר התקשורת משה כחלון ביקר ביום שני האחרון בכנס האינטרנט ה- 14 של איגוד האינטרנט הישראלי, “Web10 – עשור חדש נפתח”, שנערך בימים אלו במרכז הכנסים Avenue שבקרית שדה התעופה. באירוע נכחו מעל 1,500 משתתפים מתחומי האינטרנט, הטכנולוגיה, העסקים, האקדמיה והרשתות החברתיות.
בין הנושאים שנדונו בכנס: מודלים עסקיים חדשים ויצירתיים באינטרנט ובסלולר, רשת האינטרנט העתידית, אינטרנט נייד, ביטחון ואבטחה ברשת ורשתות חברתיות.
שר התקשורת ברך את איגוד האינטרנט על כללי ההסדרה העצמית שהכין בשיתוף הספקיות. לדברי השר מדובר בצעד ראשון מתוך שורת צעדים שיש לנקוט על מנת להשלים את המהלך. השר קרא לספקיות הגישה לאינטרנט להירתם למהלך ובמסגרתו להעניק חינם אין כסף את התוכנות לניהול נכון של התכנים “זה ייטיב עם הילדים, יסייע להורים, יגביר את המודעות הציבורית לפעילות החיובית של החברות, ויקדם את השימוש הנכון באינטרנט לטובת החברה הישראלית”, אמר השר.

כללי ההסדרה העצמית שגובשו מיועדים להבטיח את זכותם לפרטיות ולחופש ביטוי של משתמשי האינטרנט בישראל, ויחד עם זאת, לצמצם את הסיכון של חשיפת קטינים לתכנים פוגעניים ברשת האינטרנט.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הפגישה הסודית בין שר האוצר לפיד למיליארדר אדלסון

הישג לשר המדע אקוניס: ועידת חדשנות בשיתוף סין

אריאל אילוז

תמיכה ישראלית מהטיים סקוור, ניו יורק

אלי חזן

חמשת האתגרים של נתניהו

אריק זיו ויזר

אולמרט מול לפיד – כי אין מקום לשניהם

אריק זיו ויזר

“לפיד הוליך שולל את הציבור”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן