26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

שמעון גפסו מציג : ניהול עירייה למופת

נצרת עילית, העיר היחידה בצפון שזוכה שנה שנייה ברציפות,בפרס על ניהול תקין מטעם משרד הפנים

טקס הענקת הפרס התקיים ביום שני השבוע בבנייני האומה בירושלים. שר הפנים אלי ישי ברך את ראשי הרשויות הזוכות ואמר כי על השלטון המרכזי להעצים את סמכויותיהם של  נבחרי הציבור  ולשחרר אותם מכבלי הביורוקרטיה.

שר האוצר יובל שטיניץ  ציין בדבריו את החשיבות שהוא רואה בקבלת הפרס לנוכח המציאות הקשה וריבוי המטלות המונחות כל כתפיו של ראש העיר.

 

מנכ"ל משרד הפנים עמרם קלעג'י סקר את רשימת הקריטריונים בהן עמדו הרשויות הזוכות בפרס הן בהיבט הכספי והן בהיבט  הארגוני מנהלי . ברשימת הקריטריונים שנבדקו : אחוז גביית הארנונה ברשות ,הוצאות שכר עובדים מסך ההכנסות ,עמידה בתקני כח אדם, הוצאות הנהלה והוצאות כלליות , מחיקת חובות ארנונה בהתאם להליך הקבוע בחוק, נוהל מכרזים ומסירת עבודות לספקים, רישוי עסקים ואכיפת עבירות תכנון ובנייה .

 

ראש עיריית נצרת עילית שמעון גפסו הזמין את חברי מועצת העיר להשתתף בטקס קבלת הפרס. את העירייה ייצגו בטקס סגן ראש העיר יוסף שפושניק ומספר עובדים בכירים בהם מנכ"ל העירייה אמיר אורן , ראש מנהל עירוני לאה ספיר ומנהלת אגף הגבייה מרים רופל.

 

ראש העיר עלה לקבל את הפרס יחד עם מנהלת אגף הגבייה , מרים רופל. לדבריו :"אחוז הגבייה הגבוה בנצרת עילית נזקף לזכות מערך גבייה מקצועי שפועל על פי המדיניות שקבענו לגביית חובות ארנונה ישנים וחובות שהופיעו עד היום בלתי ניתנים לגבייה".

 

יצוין כי נצרת עילית היא העיר היחידה בצפון שזוכה בפרס היוקרתי זו שנה שנייה ברציפות . "אני בהחלט רואה בכך הישג " אומר גפסו. "זהו הישג שנזקף לא רק לזכות ראש העיר העומד בראש הפירמידה אלא לכלל עובדי העירייה השותפים לניהול תקין, יעיל ואחראי כלפי תושבי העיר".

 

ראש העיר הודה גם לנבחרי הציבור , חברי מועצת העירייה :"המשימה שלנו היא לשמור על ההישג ולהמשיך בניהול כספי ניהולי וארגוני תקין. זה לא פשוט, לנוכח  הקיצוץ המתמשך  במענקי האיזון והאתגרים העומדים בפנינו".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שלמה קטן הוא המנצח הגדול של אלפי מנשה

אלי חזן

המטרה: להגדיל את מספר האתיופים באקדמיה

אריק זיו ויזר

טקס הסרת הלוט מעל אנדרטת בגין בעיר מודיעין במעמד השר כחלון, יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ יריב לוין ראש עיריית מודיעין, חיים ביבס ומכובדים נוספים:

אריק זיו ויזר

ניצחון הליכודניקים ו"ליכודניק" בירושלים

אלי חזן

רעננה : רחלי בן ארי-סקעת החלה לעבוד

אלי חזן

נפתח בית לחיילים בודדים ברעננה

אלי חזן
דילוג לתוכן