40.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
מערכת החדשות של גלי צה"ל סיירה בשומרון
רשויות מקומיות

השומרון עם הפנים לגל”צ

אנשי מחלקת החדשות גלי צה”ל סיירו אתמול (ה) במועצה האזורית שומרון כאורחי היחידה האסטרטגית במועצה.

בסיור השתתפו מעל 30 כתבים, מגישים, עורכים ומפיקים וכן בכירי התחנה ובראשם מפקד התחנה יצחק טוניק, שדרן הרדיו הבכיר רזי ברקאי, ראש מחלקת החדשות גלית אלשטיין וסגינתה נעמה מאור.

 

הסיור התפרס על פני יום שלם – מהבוקר עד הערב והמהלכו ביקרו הכתבים באזור התעשיה ובישוב ברקן, בברוכין, באריאל, באיתמר ובחוות גבעות עולם – שם התכבדו בארוחה אורגנית מלאה מתוצרת המקום, נהנו מיצירות האמנות באבן של הפסל בן המקום אסף קדרון ונפגשו לשיחה נדירה עם עיתונאים עם מייסד החוות אברי רן.

מערכת החדשות של גלי צה"ל סיירה בשומרון

לאחר מכן  המשיכו האורחים לישוב אלון מורה, שם נפגשו לתצפית ולשיחה מעמיקנה עם בני קצובר יו”ר ועד מתיישבי השומרון.

בהמשך הסיור ביקרו באתר השומרוני, שם התקיימה סקירה בטחונית מאת קצין האג”מ של אוגדת איו”ש ובמסעדת “ברכה על ההר” בישוב הר ברכה, שם נהנו מטעימות ומיין תוצרת יקב בוטיק “הר ברכה” ומסקירה מקיפה מגרשון מסיקה ראש המועצה האזורית שומרון.

את הביקור סיימו האורחים במפגש עם תושבים בחוות גלעד.

הסיור, בהדרכת יוסי דגן יועץ ראש המועצה ומנהל היחידה האסטרטגית במועצת שומרון, התקיים במסגרת  מבצע הסיורים המיוחד המאורגן ע”י היחידה האסטרטגית במועצה האזורית שומרון בשיתוף ועד מתיישבי השומרון במהלכו ביקרו בשנה האחרונה בשומרון “סיורי עומק” – לאורך יום שלם – ובצורה אישית (1 על 1) מעל 40 שרים וחברי כנסת וכן עשרות עיתונאים, מערכות תקשורת ומעצבי דעת קהל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שר האוצר יובל שטייניץ וח”כ ציון פיניאן נועדו עם ראשי ערים ורשויות של הליכוד

אריק זיו ויזר

רן ויצמן הוא המנצח הגדול של הליכוד בקריית מלאכי

אלי חזן

איתי חיים במכתב לנתניהו

אריק זיו ויזר

כהן הצטרף לקואליציית חופרי ברעננה

אלי חזן

רביבו בהודעה למגזר הערבי: “אני לא חבר הגרעין התורני, אני יליד העיר לוד”

אלי חזן

סחף של ליכודניקים לטובת מרציאנו

אלי חזן
דילוג לתוכן