18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

שמחי: "נתמוך במועמדים לכנסת בהתאם לעשייה החברתית שלהם"

הסתדרות העובדים הלאומית ציינה את פתיחת השנה בהקמת

הפורום החברתי שלצד הסתדרות העובדים הלאומית

150 פעילים מרכזיים בליכוד, מכל רחבי הארץ, הגיעו אמש למטה הסתדרות העובדים הלאומית  הממוקם במודיעין וייסדו את הפורום החברתי עליו הכריז יואב שמחי, יו"ר ההסתדרות הלאומית. שר התקשורת והרווחה, ח"כ משה כחלון  ויו"ר ועדת הבריאות העבודה והרווחה של הכנסת, ח"כ חיים כץ וראשי ערים הגיעו לתמוך ביוזמה החדשה ובינהם חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין, אלי דדון, ראש מועצה מקומית בית דגון ושמעון סוסן, ראש מועצה אזורית חבל מודיעין.

 

יואב שמחי, יו"ר הסתדרות העובדים הלאומית, הבהיר לכולם כי פורום זה יעקב מקרוב אחר פעילות חברי הכנסת והשרים בנושא החברתי. "העברנו החלטה בכנס היסוד כי אנחנו רוצים לתמוך במועמדים לכנסת הבאה שיוכיחו את עצמם במעשים בתחום החברתי . אנחנו צריכים ביטחון סוציאלי ".

 

"אין ספק כי הבחירות הבאות יהיו בחירות חברתיות" קבע השר משה כחלון ששיבח את יוזמתו של שמחי להקמת הפורום החברתי. "עד היום לא שוכחים את הזקנה בנהריה" ציין כחלון תוך שמדבר על חשיבות הפעילות בנושא החברתי "עלינו להיערך ולקחת ברצינות ולחזק את האגף החברתי. רובנו הגיעו לליכוד על רקע זה" הזכיר כחלון לנוכחים הרבים שהגיעו לטקס הרמת הכוסית לרגל השנה החדשה.

 

ח"כ חיים כץ, יו"ר ועדת הבריאות העבודה והרווחה של הכנסת, בירך אף הוא על הקמת הפורום. "זהו רעיון מבורך לפעול לצמצום פערי השכר בישראל. המעסיק הגדול ביותר בישראל זו המדינה"

 

במרכז האירוע עמדה הצגת הצעת חוק שמגבשת בימים אלה הסתדרות העובדים הלאומית יחד עם הפורום החברתי שכותרתה: "הגדלת שיוויון השכר בישראל".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יו"ר הקואליציה אלקין : עוד נשוב לחומש

אריק זיו ויזר

איגרת שנה טובה לליכודניקים מנפתלי נאור

אריק זיו ויזר

ההתגלות של משה שלונסקי בשומרון

אלי חזן

מרה שחורה : מסלאווי במכתב למסתננים

אלי חזן

סוחט דמעות : הלוויתו של הדר גולדין ז"ל

אלי חזן

כחלון מעוניין להפוך את הקרן הקימת למעין חברת גביה ממשלתית

שמעון שראל רו׳ח
דילוג לתוכן