20.1 C
תל אביב
27 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

שיחת היום : לאה כץ – המורה של יורם מרציאנו

לאה כץ היא מורה ותיקה ומוערכת במערכת החינוך של העיר לוד והיא מתכוונת לסייע ליורם מרציאנו להיבחר לראשות העיר כי היא מאמינה בו. וכן, יש קשר לכך שהיא הייתה המורה שלו

 

 

לאה כץ היא מורה מאוד מוכרת בעיר לוד. בעיר היא גרה קרוב ל – 30 שנה אך בקרוב היא תסכם יובל שנים של הוראה. היא החלה ללמד כאשר נקראה אל הדגל כנערה צעירה ומאז היא צברה אין ספור שעות הוראה והדרכה בתנ”ך, ספרות וחיבור. הדגש הוא על לימוד לבגרויות.

 

בתחילה הייתה ממלאת מקום אך עד מהרה הבינה את ייעודה בחיים ומאז היא ממשת אותו באהבה רבה. “עוד בתחילת הדרך הבנתי לאון אני חותרת. כך ראיתי את הייעוד שלי ואני שלמה איתו עד היום”.

כץ ממשיכה ללמד והיא עושה זאת בבית ספר עמל הרב תחומי ברמלה ומה שהיה בעבר בי”ס שקדיאל בלוד – התיכון הדתי בעיר.  רצה הגורל ושם למד גם התלמיד יורם מרצינו. אנו עוד נחזור אליו.

 

כץ כאמור הפכה לסוג של אייקון והיא מאוד נערצת בעיניי התלמידים. אין תימה. היא מלווה אותם במשך שנים והיא הפכה את עניין ההוראה להרבה יותר מלימודים בבית הספר. את ההוכחה לכך ניתן לקבל לאור העובדה שהיא נבחרה בעבר להיות מורה מצטיינת כאשר בארץ החלו בסוגיית הערכות מורים. אי אפשר להתכחש לעובדה שהיא הייתה בין 100 המורים המצטיינים בארץ. הסיפור המזוהה איתה הוא העזרה שהעניקה לתלמידה עיוורת.

 

אל לוד הגיעה כאשר ראש העיר מקסים לוי קידם בעיר את פרויקט “בנה ביתך”. היא לא מתכוונת לעזוב.

 

 

מה את חושבת על העיר ?

“קטסטרופה. ממש. מכל הבחינות. אבל אני אוהבת את העיר. ילדיי אמרו לי שאני פראיירית שאני נשארת. אפשר הרי לגור ולעבוד בעיר אחרת אבל לא נטשתי ואני מאמינה בעיר. היא יכולה להיות עיר מרכזית במדינת ישראל.

מאז לא היו לה מנהיגים טובים מאז שמקסים לוי עזב”.

 

 

לאה החליטה שהיא מצטרפת אל יורם ומסייעת לו בקמפיין מתוך מטרה לשנות את פני החינוך בעיר ואת פני העיר בכלל.

 

 

מדוע הבחירה ביורם?

“יורם היה תלמיד שלי והתלמידים שלי הם כמו ילדים שלי. את כל תלמידיי אני מלווה ואני עוקבת אחרי כולם. מאז שאני מכירה אותו היה לו כושר מנהיגות, הוא התעקש להשיג את מטרותיו והיה מאוד אקטיבי.

הוא דחף דברים על מנת להשיג את מטרותיו. אני מאמינה שאם בנאדם בא עם רעיונות ויש לו המוטיבציה להשיג את הדברים אני מאמינה ומקווה שהוא יצליח”.

 

איך באה התמיכה שלך לידי ביטוי?

 

“אני מתלווה אליו לחוגי בית כמעט כל יום כמעט. אני שומעת אותו. יש לו כושר רטורי מאוד חזק. אנשים מוקסמים ממנו. יש לו תכונה שאני מאוד אוהבת אותה : זאת התכונה של לחבק אנשים, להתקרב אל כל בנאדם. זה מאוד אנושי ואלו תכונות שצריכות להיות למנהיג. אני אוהבת אנושיות ואכפתיות ואצלו כל אדם הוא אדם. הוא מסתכל על כולם בגובה עיניים”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עולים מהונגריה ברעננה

אלי חזן

שר האוצר יובל שטייניץ וח”כ ציון פיניאן נועדו עם ראשי ערים ורשויות של הליכוד

אריק זיו ויזר

עפולה מתייחדת עם זכרו של צבי נעים

אריק זיו ויזר

גדי בשארי למען חייל בודד

אריק זיו ויזר

יש מנצח באילת : רוברט סיבוני

אלי חזן

סניף ירושלים מחולק בין ניר ברקת,ארקדי,ופורוש

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן