26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

מפקד משטרת לוד לשעבר : תומך בכל לב ביורם מרציאנו

גם יוסי בוקר, מפקד משטרת לוד לשעבר, סומך על יורם מרציאנו ומאמין שהוא יוביל את העיר למקומה הנדרש, בדיוק על פי רוחו של מקסים לוי ז"ל

 

 

יורם בוקר הוא דמות ידועה בלוד. אחרי הכל הוא היה מפקד המשטרה בעיר בשנותיה הקשות. הוא מכיר אותה מקרוב ובעיקר את בעיותיה. לכן, אין לו בעיה להתראיין לגבי ראש העיר הנדרש לתושבים. יותר מכך, הוא רואה בכל חובה אנושית.

הוריו של יוסי עלו מטוניס בשנות ה – 50. הם עלו לעיר ללוד. ואולם, הוא גדל במושב בית הגדי בדרום. לאחר סיום התיכון שירת בגולני בגדוד 51. עם סיום השירות הצבאי התגורר באילת מספר שנים, התחתן עם לאה והיום יש להם ארבעה ילדים. הם גרים באשדוד כבר 30 שנה.

 

יוסי התגייס למשטרה בשנת 81. הוא עבר שורה של תפקידים : בלש, קצין מודיעין בבילוש, הדריך קצינים במשטרת ישראל. לאחר מכן היה ראש משרד חקירות ברמלה – טיפל במקרי רצח כראש צוות חקירה מיוחד בעיקר באירועים שקשורים לג'ואריש. במשך שלוש שנים שימש סגן מפקד משטרת לוד ולאחר מכן ראש מפלג סמים של מחוז מרכז. כידוע, פעילות פלילית רבה התמקדה בעיר לוד. בוקר טיפל במשך השנים בעוד מקרי רצח. מקרה מפורסם היה מקרה הירצחו של הצעיר טל רייכמן ז"ל, על ידי תושב כפר קאסם. בכל התיקים הוגשו כתבי אישום.

 

מייד לאחר הרצח המתועב של השוטר אביב קרודו בעיר לוד מונה תוך כמה ימים לבקשתו של מפקד המחוז ניצב יהודה בכר כמפקד משטרת לוד ב – 2002. בוקר אומר : "השירות שם היה שירות עם צוות קצינים ושוטרים  לעילא ולעילא – צוות מנצח. הפחנו רוח חיים חדשה אצל השוטרים הוותיקים וגם אצל הצעירים".

מה מייחד אם כך את משטרת לוד ?

"משטרת לוד היא בית הספר הכי טוב בארץ לעבודת המשטרה. אז ,וגם היום, יש בה את השוטרים הכי טובים".

 

לאחר מכן מונה למפקד היחידה המרכזית של מחוז מרכז ופרש כניצב משנה בשנת 2006. היום, הוא  בעלים של משרד עריכת דין בתחום הפלילי ותעבורה. המשרד שלו ברחובות ובלוד.

 

איך אתה מכיר את יורם ?

"את יורם הכרתי תוך כדי התפקיד שלי במשטרת לוד כששימש כחבר מועצה וסגן ראש עיר. הוא נאבק והוביל יחד עם ועד העובדים דאז מאבק של עובדי עירייה עם הגרעונות האדירים שהיו שם. אני זוכר שהעובדים הגיעו לפת לחם. אבלן הוא הוביל לא מעט הפגנות ומאבקים אך מעולם לא חצה את קו הגבול בין ייצוג העובדים, מאבק למען העובדים, דמוקרטיה וחופש הביטוי. הוא תמיד שמר חוק.

 

בהמשך, ליוויתי אותו מרחוק כשהוא נבחר להיות חבר כנסת בכנסת ישראל. מאוד התרשמתי מניסיון חייו – ניסיונו המוניציפאלי והניסיון שרכש ברמה הארצית. זה דבר המצביע על אדם עם מעוף, נחישות, שאיפות ורצונות גם אם מדובר בקדנציה אחת.

ישנה, היתה ותהיה רכילות ושמועות לגבי יורם שאין להם שום בסיס ולא דל ביותר למיטב הבנתי".

למה יורם מרציאנו ולא אחרים ?

"יש לך מועמדים, גם טובים. הטוב, הראוי והנכון ביותר הוא יורם. במיוחד כשהוא מאמץ את הערכים של מקסים לוי ז"ל. לטעמי, הוא היה התקווה של העיר לוד ויורם, כך אני מאמין, ייכנס לנעליו, כך שלתושבי העיר יש למה לקוות.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

איתי חיים במכתב לנתניהו

אריק זיו ויזר

האם הקומבינה תנצח? /מאת:יעקב בן חורין

אריק זיו ויזר

רחוב שמיר בשכונת "נאות עוזי" (כהן) ברעננה

אלי חזן

רעננה : רחלי בן ארי-סקעת החלה לעבוד

אלי חזן

רביבו מנסה למנוע תמיכה רחבה של חברי ליכוד בכירים במרציאנו

אלי חזן

נתניהו ועסקני ירושלים מכרו את הליכוד לחרדים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן