28.1 C
תל אביב
27 ביולי 2024
ליכודניק
בארץ

ערן קוזחי מדליק המשואה מטעם זק”א תל אביב

ערן קוזחי, ראש צוות זק”א בהרצליה וראש משימות מיוחדות, זכה להדליק משואה בטקס הדלקת המשואות לציון 76 שנה למדינת ישראל. הכבוד הזה ניתן כהוקרה למתנדבים בארגוני החירום וההצלה השונים, בהם מד”א, איחוד הצלה, כבאות והצלה וזק”א.מאז השקת מיזם “שמחת תורה” על ידי משרד הפנים, קיבל על עצמו קוזחי את ניהול במחנה שורה האזרחי מטעם המשרד. הוא עזב את ביתו ואת עבודתו כקבלן, והקדיש את עצמו כליל למשימה זו, כשהוא מבלה ימים ולילות, כולל סופי שבוע, במחנה. במסגרת פעילותו המאומצת, עסק בזיהוי נפטרים, תיאום תהליכי הזיהוי והקבורה מול גורמים שונים, בהם משטרת ישראל, הרבנות הצבאית, משרד הפנים, משרד הבריאות ומשרד הדתות.

ערן קוזחי, ראש צוות זק”א בהרצליה וראש משימות מיוחדות, זכה להדליק משואה בטקס הדלקת המשואות לציון 76 שנה למדינת ישראל. הכבוד הזה ניתן כהוקרה למתנדבים בארגוני החירום וההצלה השונים, בהם מד”א, איחוד הצלה, כבאות והצלה וזק”א.

מאז השקת מיזם “שמחת תורה” על ידי משרד הפנים, קיבל על עצמו קוזחי את ניהול במחנה שורה את הצד האזרחי מטעם משרד הפנים. הוא עזב את ביתו ואת עבודתו כקבלן, והקדיש את עצמו כליל למשימה זו, כשהוא מבלה ימים ולילות, כולל סופי שבוע, במחנה. במסגרת פעילותו המאומצת, עסק בזיהוי נפטרים, תיאום תהליכי הזיהוי והקבורה מול גורמים שונים, בהם משטרת ישראל, הרבנות הצבאית, משרד הפנים, משרד הבריאות ומשרד הדתות. כוזי עבד לעתים קרובות עד אפיסת כוחות, ישן שעות ספורות ועל המקום, תוך שהוא מסייע ברגישות למשפחות השכולות ומנהל בקפידה ובאחריות אלפי פריטים אישיים שנאספו ממוקדי הקרבות בדרום. בתפקידו הצבאי, משמש קוזחי כמודיע נפגעים בצה”ל.

חיים נוגלבלט, מפקד זק”א, תיאר את קוזחי כמתנדב מסור לערכי הנתינה והעזרה לזולת.

“מאז 7 באוקטובר, ערן נמצא בחזית ההתמודדות עם המצבים הקשים ביותר וממשיך לנסוע ברחבי הארץ לכבוד הנופלים. הוא נוטל על עצמו משימות רבות הרחק מעיני הציבור, ועושה את עבודתו בשקט ובענווה מתוך תחושת שליחות לאומית ומוסרית.”

עבד לעתים קרובות עד אפיסת כוחות, ישן שעות ספורות ועל המקום, תוך שהוא מסייע ברגישות למשפחות השכולות ומנהל בקפידה ובאחריות אלפי פריטים אישיים שנאספו ממוקדי הקרבות בדרום. בתפקידו הצבאי, משמש קוזחי כמודיע נפגעים בצה”ל.

צבי חסיד, מנכ”ל זק”א, התייחס לבחירתו של קוזחי: “ערן קוזחי ראוי לכל הוקרה. ההקרבה האישית ארוכת השנים והמסירות שלו לכבוד חללינו ראויה להערכה. ערן מגלם את ערכי הארגון – אומנות, צניעות וענווה, ופועל ללא לאות עד לזיהוי וקבורה ראויים של הפריט האחרון”.חיים נוגלבלט, מפקד זק”א, תיאר את קוזחי כמתנדב מסור לערכי הנתינה והעזרה לזולת.”מאז 7 באוקטובר, ערן נמצא בחזית ההתמודדות עם המצבים הקשים ביותר וממשיך לנסוע ברחבי הארץ לכבוד הנופלים. הוא נוטל על עצמו משימות רבות הרחק מעיני הציבור, ועושה את עבודתו בשקט ובענווה מתוך תחושת שליחות לאומית ומוסרית.”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סוף לקרקס האבסורד

עינר אביב

ניגוד העניינים של שופטי העליון – מהומה מוצדקת!

דניאל נחמיה

לדעת להסביר את הליכוד עם אלי חזן

אריק זיו

ברקו משחררת חיילים מרישום פלילי

עינר אביב

נזיד עדשים של חיים גורן

אריק זיו ויזר

כולם מגיעים לאוווווחנוכה

אריק זיו
דילוג לתוכן